Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Sähkökeskuksia aikanaan elääkseni kokoonpanneena sanoisin hyväksi neuvoksi liimata sulake yläasentoon.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sähkökeskuksia aikanaan elääkseni kokoonpanneena sanoisin hyväksi neuvoksi liimata sulake yläasentoon.
"savun hälvettyä tarkastamme Pyryf:n kytkennät..." ?



(nyt ei muuten yhtään ihmetä ne forumin serverikatkoksetkaan niin paljoa)
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mikähän sulakekaappia riivaa/riivasi? ...
Onko tavan imurissa sähköhäiriökorjain tai mistä tuollainen häiriö ylipäänsä tulee?
Mä sanosin, että Jumala ei halunnut sun imuroivan sillä keskusimurilla. Kerääjässä vietettiin pölypunkkiperheen syntymäpäiväjuhlia tms.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Veikkaan, jotta autolämmitystolppa on oikosessa, ties mitä kosteushäikkää siinäkin. Sen kävin vetämässä matalaksi, niin sulake pysynyt ylhäällä ihan täysillä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mikähän on todennäköisyys sille, että ostamalla kehitysalueelta 50-luvun omakotitalon siinä PyryFfän kasaama sähkötaulu?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Onkohan missä tuoretta tietoa Suomen kahvimerkkien jakautumasta markkinoilla? Wikissäkin oli vain viittaus 2004 vuodelta olleeseen juttuun.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jätkä vertailee mun kahvipussikokoelmaa keskimääräiseen jakaumaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jätkä vertailee mun kahvipussikokoelmaa keskimääräiseen jakaumaan.
Tietysti! Eikun aattelin pollata asiaa, mutta haluan ensin normaalien ihmisten kahvinkäytöstä tilastoa ennenkuin annan vastausvuoron Kilpisjärven ja muitten paikkakuntien latvakakkosille.

Niin ja varmaan Pauligilta löytyy jotain tutkittua tietoa, että Juhla Mokka on Suomen suosituin. Jos eivät vastaa ihanhetijustnyt, niin soitan kuluttajaviranomaisille ja syytän harhaanjohtavasta markkinoinnista.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Jos vuonna 2000 tuote uutena (tässä tapauksessa Derbi merkkinen mopo) on maksanut 16 000mk ja uusi vastaava vuonna 2012 maksaa 2900€ voidaanko aivan varmasti väittää euroon siirtymisen nostaneen kaiken hintaa? HÄH!
Ilman mitään inflaatioiden, palkkakehityksen tai muunkaan relevantin huomioimista mun mielestä vois helposti kuvitella olevan "edullisempi" nykyisin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Onks Alpulla ekaa kertaa avatar? Onks nyt vasta vipit ostettuna vai panttasitko avatarta tähän hetkeen asti?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös