Albert Oil
Hippi ja juntti
Ei shattana...nollasatasadasta todella löytyivät mun 4 VUOTTA KADOKSISSA OLLEET HOUSUT!
Jes! Nyt voi taas kömpiä ihmisten ilmoille ja eläinten.
Jes! Nyt voi taas kömpiä ihmisten ilmoille ja eläinten.
020202 puolestaan tietää kaiken.0100100, sieltä löytyy kaikki.
Sun kannattaa soittaa 0100100:n ja kysyä sieltä, että tietääkö 020202 missä sun housut on. Hyvähän ne olis saada takaisin jalkaan, kun se vehkeen heiluttelu visoissa alkaa tympimään, vaikka lämpimät kelit oliskin.Tietäisköhän se missä mun housut on.
Kun tekniikka kehittyy, laitteet pienenee. Onko nyt niin että sullakin sexguru 3.0:na on vehkeet jo aivan mikrokokoa?Eikun se on kade ku mun kikula on niin näppärän kokoinen. Itse kun joutuu kanniskelemaan sellaista saatananmoista murikkaa niin vituttaahan se.
Modet! Täällä paljastellaan!Ei puutu.
t. Pyry
Kyllä.Laulatteko te koskaan dirlandaa, lardanlirdanlardanlii?
Siis yksin jollottelit... Et ole harkinnut hoitoon hakeutumista? Lääkitys ainakin on syytä tarkistaa, tai jättää pois kokonaan. Mene edes Lahden torille.Kyllä.
Viimeksi viime viikolla YLE Suomen Toiveiden yö-lähetyksen tiimoilla autossa kotimatkalla työstä VT 12:llatoista välillä Huittinen - Rauma. Hyttisen kanssa duettona laulaa loikaisin. Onneksi ei kuulijoita ollut lain'.
What ever happens in Lahti, stays in Lahti. Sama lappeen Rannalta. Ristus mitä kaikkea on siellä sekoiltu, ihme ettei herätty kummankaan putkasta kertaakaan. Siis IHME..Mene edes Lahden torille.
Jaa noin tota jos sinne Lahteen menet jollottamaan, niin ota edes housut pois. Muuten ne vie sut hoitoon. Ja missään nimessä ei kannata vakuuttaa olevansa selvinpäin. Kannattaa edes teeskennellä olevansa karmeessa koomassa.What ever happens in Lahti, stays in Lahti. Sama lappeen Rannalta. Ristus...
En yksin, vaan duettona radiossa hoilanneen Kai Hyttisen kansa.Siis yksin jollottelit... Et ole harkinnut hoitoon hakeutumista? Lääkitys ainakin on syytä tarkistaa, tai jättää pois kokonaan. Mene edes Lahden torille.