Örfil
Guest
Mopo seisoo tyhjän panttina tallissa. Ajettu viimeksi v. 2007 :thumbdownRacer ja Puolipöhkö on tän läänin kovimmat pommittajat. Ehkä niillä on.
Ja se on kustomi, pitkäkeulainen. Sillä ei keulita.
Mopo seisoo tyhjän panttina tallissa. Ajettu viimeksi v. 2007 :thumbdownRacer ja Puolipöhkö on tän läänin kovimmat pommittajat. Ehkä niillä on.
Suosittelen tekemään varmuudeksi kaikki.Onko kukaan kilpailuttanut sähköenergiaa tässä lähiaikoina?
Millainen sopimus nyt kannattaa tehdä:
vuoden tai kahden vuoden määräaikainen vaiko toistaiseksi voimassa oleva?
Mää tein just kahden vuoden määräaikaisen jatkosopimuksen tekstiviestitse nykyisen sähköntoimittajani kanssa. Hinta pysyy samana koko sopimuskauden.Onko kukaan kilpailuttanut sähköenergiaa tässä lähiaikoina? Millainen sopimus nyt kannattaa tehdä: vuoden tai kahden vuoden määräaikainen vaiko toistaiseksi voimassa oleva?
Samanlainen kaksivuotinen tässä on loppumassa. Hinta pysyy samana, se on sekä hyvä että huono puoli. Maksan tällä hetkellä selvää ylihintaa tämän hetkiseen markkinahintaan verrattuna. Liekö hinnan laskua odotettavissa jatkossa vaiko ei? Sitä tässä funtsailen.Mää tein just kahden vuoden määräaikaisen jatkosopimuksen tekstiviestitse nykyisen sähköntoimittajani kanssa. Hinta pysyy samana koko sopimuskauden.
Saadaan uusi reaktori pyörimmään niin sähkön hinta laskee kuin Tom Jonesin häntä.Liekö hinnan laskua odotettavissa jatkossa vaiko ei?
Ja aina kun lausut hänen nimensä, puhuttelet häntä pomoksi.Tuotan itse omat sähköni generaattorilla, jota kellarissain polkee n***keriorjani Mbwana.
Tontut ei saa lahjoja. Vain jakaa niitä, senkin tonttu!Oletteko muistaneet olla kilttejä? Se on nimittäin kohta Joulu. Aattona turha itkeä (tai meluta) jos ei tule lahjoja, ei se auta jos jouluviikolla yrittää olla muka nätisti, myöhäistä se silloin on.
Niin että olkaas.
Tämon kyllä hauska. Mä en pysty lakata nauramasta, vaikka pitäisi hakea kohta lakkaa satamasta.Suuntautuuko sossunrahoilla tehty etelänmatka Fattayalle?
En oo tonttu. Ja jos kerran nimittelylinjalle lähdetään niin ite oot moderaattori.Tontut ei saa lahjoja. Vain jakaa niitä, senkin tonttu!
Et tunnu osaavan keskustella ilman nimittelemistä, senkin Pukki!En oo tonttu. Ja jos kerran nimittelylinjalle lähdetään niin ite oot moderaattori.
Hyvää matkaa. Oikeesti hei...lakkaa ei lyödy satamasta vaan lapista.Tämon kyllä hauska. Mä en pysty lakata nauramasta, vaikka pitäisi hakea kohta lakkaa satamasta.
Käsittääkseni ne thaipoimurit toivat ne eilen mulle tänne etelään lähteissäns. Olenhan marjamoguli.Hyvää matkaa. Oikeesti hei...lakkaa ei lyödy satamasta vaan lapista.