mustakaari
"Se on juurikin näin"
Vasaralla tahi lekalla.Joskus lapsena yritin tuota, mutta ne Osuuspankin muovihipot oli aika lujia pikku kätösille. Piti opetella tiirikoimaan.
Vasaralla tahi lekalla.Joskus lapsena yritin tuota, mutta ne Osuuspankin muovihipot oli aika lujia pikku kätösille. Piti opetella tiirikoimaan.
Tossa ihan likellä, silloisella vanhalla ikkunalasitehtaalla (ainakin sillä nimellä minä sen olen oppinut tietämään), valmistettiin aikoinaan säästöpossun avaimia. Niitä oli siinä roskalavan vieressä monesti kymmeniä, ehkä satojakin kappaleita. Helpotti monia asioita nuoren siipiveikon elämässä tuo seikka.Joskus lapsena yritin tuota, mutta ne Osuuspankin muovihipot oli aika lujia pikku kätösille. Piti opetella tiirikoimaan.
Murtaudu Suomen pankin kassaholviin.Oisko kellään mielessä mitään kikkaa, millä sais heleposti palijo rahhoo?
Olenpas. Sekä hereillä että kanssa.Eikö burb ole muka hereillä?
On siinä kanssa.
Muistoja.Nyt kun Jeesuksen syntymäpäivä lähestyy vääjäämättä niin mitäpä olette ajatelleet hankkia miehelle lahjaksi?
Pontius Pilatuksen kulkuset.Nyt kun Jeesuksen syntymäpäivä lähestyy vääjäämättä niin mitäpä olette ajatelleet hankkia miehelle lahjaksi?
Juo.Mitähän sitä tekis. Ei oikein huvita mikään.
Koukutu johonkin tietsikkapeliin. Itse olen vähän haeskellut sopivaa, vähän nihkeetä ollut.Mitähän sitä tekis. Ei oikein huvita mikään.
RunKKaa :yuck:Mitähän sitä tekis. Ei oikein huvita mikään.