Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Road Housessa oli toi Jeff Healey joten ko. leffa lienee se, mutta en löytänyt Areenasta, enkä edes tiedä onko noita kokopitkiä leffoja siellä lain.
Joku muu saa ehdottaa niitä laittomia latauslinkkejä, mä en viitti kun modet vauhkoo niistä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mää kun en ole kovinkaan paljon tutustunut YLE:n Areenaan, niin kertokaan tietävämmät henkilöt, notta mikä politiikka siellä on elokuvien näyttämisessä?

Mamu-tuttavani soitti, ja pyysi neuvoja erään Patrick Swayzen elokuvan katsomiseen Areenasta. Hällä kun on tuo suomeksi lukeminen hieman hakusessa vielä.

Filmi on kuulemma nimeltään Red House. Mää en kyllä Swayzeltä löytänyt moista filmiä lain'. Road House ja Red Dawn löytyivät IMDb:sta. Lienee jompikumpi noista? Filmissä ensiintynee joku sokea kitaristi, sen ymmärsin kaverini puheesta. Niinnotta löytyykö Areenasta moista filmiä? Ja jos ei löydy Areenasta, niin voiko katson netin kautta jostain muualta?

Kiitos vastauksesta.
Tuolta löytyy ilman tekstityksiä. Voi katella niiq suoraan netistä, jos vaan kaista riittää.

http://stagevu.com/search?for="road+house"+patrick&in=Videos


Edit: Nii joo pitihän tossa asentaa DivX -player ekaks. Linkki siinä kuvan alla.

Can't watch this? Download the DivX Plus Web Player for Windows or for Mac!
 
Viimeksi muokattu:

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Oon aina hiljaa sisälläni miettiny miten Kouvo jaksaa pitää tota vasenta silmää kiinni ja oikeakin silmä tainnut kuivua jo viikonpäivät sitten.
Itse asiassa tollanenhan olis mullekin aika hyvä. Sit vielä itseluottamus kohilleen ni kyllä alkaa naisia tulemaan - tai sitten ei. :thumbfh:

 
Viimeksi muokattu:

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Erinäinen kysymys: Miksi olen noin ruma? (Se pärstähän näkyy jotenkuten tosta yllä lymyilevästä kuvasta.)
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Erinäinen kysymys: Miksi olen noin ruma? (Se pärstähän näkyy jotenkuten tosta yllä lymyilevästä kuvasta.)
Estate postas kuvansa hieman samanlaisin kommentein ryyditettynä sillon joskus, kun se oli vielä ihan pieni ja melko viaton.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös