Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Ihmetyttää sähkökatkokset...minkä ihmeen takia sähkölinjojen läheisyydessä olevaa puustoa ei hoideta tarmokkaammin kuin nyt. Joka hiton kesä ja talvi sähkökatkoja. Perkeleen tunarit...
Oisko siinä oikeesti mitään mieltä, jos jokaisen sähköjohdon kohdalla ois kauhee aukko, jottei mistään vaan yllä yksikään puu kaatumaan johdolle asti.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Katsooko kukaan täällä semmosta lajia kuin formula 1? Olen vähän kaverilta kuullut siitä ja katsoin jotain videoita youtubesta ja oli ihan siistin näköstä ko autot menee vissiin neljääsataa! Wikipediassa on kerrottu vähän lisää lajista. Taas alkaa vissiin maailmancup nyt maaliskuussa. Vois alkaa seuraamaan!?
Kyllä tollanen laji on olemassa. Oon katsellut uusintalähetyksiäkin joskus. On kyllä niin kovaa touhua, että ei sinne kellään suomalaisella tule koskaan olemaan mitään mahdollisuuksia päästä mukaan. Tai jos pääseekin niin ei se siellä menestyisi kuitenkaan. Kannattaa seurata silti :ahem:.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Mitä on sarkasmi? Onko se se pieni juttu mitä kun hankaa niin se alkaa muuttua ruskeaksi?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tajusin just, että tehän ootte ihan mulkkuja kaikki.

Siksi sovin hyvin sekaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kuntosaliin olennaisena osana kuuluvat steroidipiikit saavat näemmä ärtymystä aikaan.
Jätkä vittuilee ihan päin näköä.

Koska olen tästä päivästä lähtien stereoideja vetävä salimörkö, aion paloitella sinut ja syödä ruumiisi täyttääkseni päivän proteiinitarpeen.

Eipä mulla muuta.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Koska olen tästä päivästä lähtien stereoideja vetävä salimörkö, aion paloitella sinut ja syödä ruumiisi täyttääkseni päivän proteiinitarpeen.
Eeeeeeeeeeiiiiiiiii!!!!!

*yrittää näyttää koiranpennulta*

Ethän syö kouvo-setää, kiltti Pyryf-setä. Vuh vuh.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oisko järkeä laatia vaikkapa yhteispelillä tonne f1-puolelle toikkeli, jossa ois tärkeimmät f1-aiheiset linkit. Voihan siihen pistää kategorioittain vaikka kaikki mahdolliset.

Tallit, Kuskit, f1-saitit ja muut mediat, säännöt, vedonlyöntipaikat jne.

Siis otsikon ekalla sivulla varsinaiset linkit ja perustaja tai modet vois päivitellä joutessaan niitä muiden ilmoituksesta.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Oisko järkeä laatia vaikkapa yhteispelillä tonne f1-puolelle toikkeli, jossa ois tärkeimmät f1-aiheiset linkit. Voihan siihen pistää kategorioittain vaikka kaikki mahdolliset.

Tallit, Kuskit, f1-saitit ja muut mediat, säännöt, vedonlyöntipaikat jne.

Siis otsikon ekalla sivulla varsinaiset linkit ja perustaja tai modet vois päivitellä joutessaan niitä muiden ilmoituksesta.
Sielloli männävuonna tuo: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=31265

Äkkiäkös tosta laajentaa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös