Vellu
Kuninkaalleninen
No hyvä, mä en ollut ihan varma, mitä mä olin niistä sanonut niille.Il Tempo Gigante sanoi:
No hyvä, mä en ollut ihan varma, mitä mä olin niistä sanonut niille.Il Tempo Gigante sanoi:
Babelfish kertoo että:Il Tempo Gigante sanoi:Onko kellään käsitystä mitä tässä alla sanotaan ?
Ben je eerlijk?
-Nou en of!
Je wilt choqueren?
-Je meening interesseert me geen bal.
burb sanoi:Babelfish kertoo että:
Are you honest?
- Nou and or!
You want scandalise?
- Your meening interest me no ball.
Helpottiko?
Olisko peltokuvioita tallanneet piirit siirtyneet asfalttialueiden kimppuun? :eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Mikäs on tämä kuvaamani outo kuvio ? Liittynee pihapeleihin/leikkeihin...
Il Tempo Gigante sanoi:Mikäs on tämä kuvaamani outo kuvio ? Liittynee pihapeleihin/leikkeihin...
Jospa tässä on kyseessä näkövammaisten polttopallo?Runar ja Kyllikki sanoi:Mutta ilman kunnon mittakaavaa valokuvan kuvio näyttäisi liian pieneltä siihen leikkiin, sen ympyrän läpimitta ainakin meidän leikeissämme oli pitkälti toistakymmentä metriä.
Tommosta leikkiä en muistakkaan. Mites tuo toimii?Sam sanoi:Ei ole polttopalloa, tai voi tuossa sitäkin pelata, mutta puuropata-peli tms. kyseessä. Tuotakin tullut penskana leikittyä.
OoPee sanoi:Jospa tässä on kyseessä näkövammaisten polttopallo?
....anteeksi jo etukäteen :frown:
Il Tempo Gigante sanoi:Mikäs on tämä kuvaamani outo kuvio ? Liittynee pihapeleihin/leikkeihin...
Muistin väärin72 sanoi:Tervapatahan se!
Jaahas just, en ole moista koskaan pelannut enkä muistaakseni kuullutkaan moisesta. Voi kyllä johtua dementiastakin.Sam sanoi:Toimii siis siten, että seistään noissa pienissä koloissa nenä ympyrän keskustaa kohden ja yksi leikkijöistä juoksee ulkokehää kera tikun tai vastaavan merkin. Tämä tikku tiputetaan jonkun pelaajan kohdalle. Tämän pienessä kolossa olevan leikkijän on tarkoitus havaita pudotettu tikku ja ehtiä sen kanssa takaisin omalle paikalleen ennen tikun tiputtajaa, päinvaistaiseen suuntaan juostuna. Kumpi ehtii ensin, saa jäädä paikalle ja toinen joutuu metsästämään uutta uhria.
Sam sanoi:Muistin väärin
Toki.. ja hanskat saa pudottaa jos keksii pikana jonkun hyvän kirjoittamattoman säännön jota joku just rikkoi :ahem:OoPee sanoi:Paitti jos taklaus on sallittua?