Ällös pelihousujais' revi, tyllerö. Vaadin vasta uksia ja sen sain kun nolla-aasi peistasi webbiksen muistista. Ei se kustakaan kenkään fania tee..Herran jesta, enkö olekkaan ainoa Code Lyoko-fani jeeeee.
Ällös pelihousujais' revi, tyllerö. Vaadin vasta uksia ja sen sain kun nolla-aasi peistasi webbiksen muistista. Ei se kustakaan kenkään fania tee..Herran jesta, enkö olekkaan ainoa Code Lyoko-fani jeeeee.
Joo. Olen.Ok. Oletko oikeesti Sinäputki, kun sun nimimerkin alla lukee niin?
En tiedä.Ok. Oletko oikeesti Sinäputki, kun sun nimimerkin alla lukee niin?
Saat.Ok. Anteeksi, kun kysyin.
:doubtful:Minusta parasta on Code Lyoko. Ylivoimaisesti.
Jeeee en ole ainoa, olen samaa mieltä.Minusta parasta on Code Lyoko. Ylivoimaisesti.
Jaa, onko niitä eri makujakin?Rienarsuolla on kuulemma eteläsuomen suurin Code Lyoko -kokoelma.
Yhdestäkin voi tehdä kokoelman.Jaa, onko niitä eri makujakin?
Mitähä?Kouvotsvoni taas lienee juonut kaikki Code Lyokot baarikaapistaan.
Eipä meikäpoikaa Oskari häiritse nykyään juuri lainkaan. Varsinkaan kipeän saamiset, ihan tavallinen sanonta.Sellaista kysyisin, notta millaisia mielenliikeitä kullakin forumistilla tulee pintaan, kun kuulette Oskari Saaren mainitsevan televisiossa formulakisaa tai aika-ajoa selostaessaan, että formula-auto, tahi sen osa on saanut kipeää?
Itselläni on tilanne mennyt jo siihen malliin, notta kohta tulee mielipide Oskusta kyllä. Se meinaan nenämylvii tuossa taustalla nyt. Mikä lie jälkilähetys?
Ärsyttävä nykysanonta? Itseäni ei Saaren sanavalinnat häiritse (eikä ajoittainen väärässäolokaan, kukapa sitä erehtymätön olisi).Sellaista kysyisin, notta millaisia mielenliikeitä kullakin forumistilla tulee pintaan, kun kuulette Oskari Saaren mainitsevan televisiossa formulakisaa tai aika-ajoa selostaessaan, että formula-auto, tahi sen osa on saanut kipeää?
Mikä ajojahti tämä onItselläni on tilanne mennyt jo siihen malliin, notta kohta tulee mielipide Oskusta kyllä. Se meinaan nenämylvii tuossa taustalla nyt. Mikä lie jälkilähetys?
liemimäärän perusteella tuo on joku keitto. Sipulikeitolta tuo vaikuttaa pääainesosien perusteella..Onko kenenkään kanssaforumistin mielestä tässä ruokaohjeessa mitään outoa?
Mun mielestäni saattaisi olla jopa jännä kokemus maistaa ohjeen mukaan laadittua paellaa. Ja varsikin tutkailla muiden mahdollisten maistajien reaktioita.