Erinäisiä kysymyksiä sisältävä toikki II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Antsa Rieppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä halvatun lisäarvoa televisio-ohjelmalle tuo katsojien twiittien käyttäminen lähetyksessä?
Minua ei ainakaan kiinnosta minkään vertaa mitä jollain twittervajakilla on asiasta sanottavaa. Tai jos milloin sattuu kiinnostamaan, menen katsomaan sitten sen sieltä twitteristä.
Note to self: älä katso ohjelmia joissa on twiittejä.

Mitä halvatun lisäarvoa televisio-ohjelmalle tuo katsojien twiittien käyttäminen lähetyksessä?
Minua ei ainakaan kiinnosta minkään vertaa mitä jollain twittervajakilla on asiasta sanottavaa. Tai jos milloin sattuu kiinnostamaan, menen katsomaan sitten sen sieltä twitteristä.
Note to self: älä katso ohjelmia joissa on twiittejä.

Huhujen mukaan F1-kisoihinkin tämä "ihana uudistus" on tulossa. En tiiä kuinka luotettava lähde on kyseessä.

https://twitter.com/InsideFOM/status/976409474666819584

Kuinka monta ehtoollista pitää nauttia, että on tullut syöneeksi/juoneeksi kokonaisen Jeesuksen?

Tuon verran tarttuu jo laukun mukaan lentokoneen ruuman lattialta.

Meillä on kaikilla omat riippakivemme ja haasteet elämässä. Pieniä ja suuria. Niiden yli kun ajallaan pääsee olen vakuuttunut, että oman sisäisen vankilan ovet avautuvat ja voimme hengittää vapaammin ja nähdä asiat uudessa valossa ja taas tepastella eteenpäin kohti uusia haasteita.

Aikamoista diipadaapaa nämä Siltsun selittelyt. :rolleyes:

Vaikuttaa siltä, ettei Siltsua oikein huvittaisi selitellä tekemisiään ulkopuolisille ja enpä mä tossa mitään väärää näe.

DZTdfg6W4AAFT7m.jpg