Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Pitäisiköhän aloittaa ottamaan puhelimitse USA:sta enkelihypnoosihoitoa? Hoitomenetelmä on atlantislaista perua.

Onko kellään forumistilla kokemusta ko. hoidosta?

YLE Puheella jokunen viikko sitten haastateltiin moisen hoidon suomalaista experttiä. Sai vakuuttuneeksi notta josko vaan lasin pari viintä huoliinsa. Ilman enkeli-istuntoa.

Turun Tuomiokirkossa tuli käytä jotain ihme seimi tsydeemia kattelemassa. Siinä kun jonoteltiin itse tapahtuma nurkkaukseen, oli kirkossa käynnissä jotkut konsertti harjoitukset. Sattui silmään pari pidempää kielisoitinta, joiden nimistä ei parempaa tietoa.

Mitäköhän soittimia nuo siis ovat?

Näytä liitetiedosto 19388

Turun Tuomiokirkossa tuli käytä jotain ihme seimi tsydeemia kattelemassa. Siinä kun jonoteltiin itse tapahtuma nurkkaukseen, oli kirkossa käynnissä jotkut konsertti harjoitukset. Sattui silmään pari pidempää kielisoitinta, joiden nimistä ei parempaa tietoa.

Mitäköhän soittimia nuo siis ovat?

Olisko jonkinlaisia sitareita tai vastaavia?

Reilusti itseäni nuorempi naishenkilö soitti äsken ja pyysi audienssia louvuttaakseen mulle jotakin. Myönnyin. Mitähän kohta tapahtuu?

Villi veikkaus:
Nainen tuo sinulle putkilossa harvinaista isorokkokantaa, joka sinun pitää säilyttää.
Elämäsi muuttuu jännäksi, kun vieraan vallan agentit vuoron perään yrittävät saada putkilon haltuunsa.
Ilkka Remes kirjoittaa ensi jouluksi tapauksesta kirjan Giganttiputki.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.