Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Tällä forumilla on kyllä kovinkin aktiivista ilmoittelua juomisista, mutta eikö voisi omana toikkinaan ilmoitella jotain tekemisistäänkin/aikaansaannoksista?

Ne on tuolla äijäsälää-ketjussa.

No olen minä saanut opetettua inkkarihuutoa ja pään vispaamista samaan aikaan ölisten.

Tänään olen saanut aikaiseksi 10 km juoksulenkin ja 2 tunnin patikoinnin Suomen eteläisimpään paikkaan manner)Suomessa. Meressä uinnutkin ukkosen jyrähdellessä lailla Rytkerin.

Onhan meillä Puuha-Pete ja Touhu-Tuija tojckit.

Onhan toki. En vain mitenkään voi samaistua tähän joukkoon "TouhuTuija ketju (pitsinnypläystä, kakkureseptien vaihtoa yms. muija-sälää)" En nyplää pitsiä, enkä touhua kakkureseptien tai muun 'muijasälän' kanssa, enkä miellä itseäni muijaksikaan. :doubtful:

No, kaippa tämä menee ohi. Tuntuu vain niin väsyttävältä, kun toiset raportoivat nautiskeluaineistaan (esim. GT) ja itse on ihan rajoilla jaksamisen kanssa. Ensi viikolla sitten...

Onhan toki. En vain mitenkään voi samaistua tähän joukkoon "TouhuTuija ketju (pitsinnypläystä, kakkureseptien vaihtoa yms. muija-sälää)" En nyplää pitsiä, enkä touhua kakkureseptien tai muun 'muijasälän' kanssa, enkä miellä itseäni muijaksikaan. :doubtful:

No, kaippa tämä menee ohi. Tuntuu vain niin väsyttävältä, kun toiset raportoivat nautiskeluaineistaan (esim. GT) ja itse on ihan rajoilla jaksamisen kanssa. Ensi viikolla sitten...
Ainahan on myöskin vitutus-ketju.

Perustaa vaan uutta toikkia! Rohkeesti! Vaikka joku inisiskin jotain markojiin nollatoikista.

Pilkataanko täällä minun toikkeja? Asiahan on niin, että usein on jouduttu poistamaan mun toikkeja, koska ovat niin suosittuja ettei serverikapasiteetti riitä alkuunsakaan.

Osoittaisinko sillä katuporalla itseäni päähän?

Harri88 on vekkuli yöeläjä. Aina virkoo puolenyön kieppeillä jakamaan viisauttaan ja avaamaan sanaisen arkkunsa. Lieneekö mun uus naapuri?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.