Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Mikäköhän siinä on, että olen alkanut tälleen köyhänä unelmoimaan kaiken maailman kalleista herkuista. :(

Köyhän loppu olisi kurja jos se ei söisi kerran elämässään hyvin :ahem:

Mikäköhän siinä on, että olen alkanut tälleen köyhänä unelmoimaan kaiken maailman kalleista herkuista. :(

Oikeat nakkimakkarat ovat sangen kalliita. Samaa kilohintaa kuin paras naudanjauheliha. Uuno Turhapuro lipoi aikoinaan kieltään silkan nakkien keittoveden puolesta. Tuloerot Suomessa kansalla sitä luokkaa että takaisin on menty mustavalkoiselle ajalle. #hastag nakkivettä kaikille

Itävallan köyhillä sitten voi olla erinlaiset maksapalleroista vierottautumiset. Suomalaisten nakkien ostokyky on kumminkin heikoilla.

Kaikenlaisia tunnustuksia se alkoholi tuottaa.

-viesti poistettu jälkipolvien tarkastelulta-

Viimeksi muokattu:
Missäköhän vaiheessa saisi tietää lisää rikosilmoitukseen liittyvästä esitutkinnasta? Olen kyllä kuullut, että tekijä väittää / vetoaa johonkin sopimukseen jota tällä ei virkansa puolesta olisi edes oikeus tehdä.

Missäköhän vaiheessa saisi tietää lisää rikosilmoitukseen liittyvästä esitutkinnasta? Olen kyllä kuullut, että tekijä väittää / vetoaa johonkin sopimukseen jota tällä ei virkansa puolesta olisi edes oikeus tehdä.

Tutkinnanjohtajalta. Kertoo jos on kertoakseen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.