jjv
Well-known member
Minä tosin näin vain kolme.
Yksi piste Pihtiputaan käpykaartin ilmatorjuntapatterille \o/
Minä tosin näin vain kolme.
Täällä myös. Minä tosin näin vain kolme.
Kolme meni ensirykelmässä, neljäs meni perässä joku vajaat kymmenen minuuttia myöhemmin.
Kolme meni ensirykelmässä, neljäs meni perässä joku vajaat kymmenen minuuttia myöhemmin.
Ainakin Rauman ilmatilassa oli nähtävissä monia eri "vanoja" suuntaan jos toiseenkin.
Se o sitä kemitrailaust. Naton poja vetävä Olkluado ylitte.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GzwkiaDygro#t=371
Ennen kun klikkaan linkin auki, niin oletan kyseessä olevan Arto Laurin, jolla oli tälläkin palstalla käyttäjänimi. Hetken.
Miksi mennä perse edellä puuhun, kouluja käymällä kuitenkin saa varmemmin itselleen säännölliset tulot ja kohtuullisen (mikä kenelläkin kohtuus on) elintason.
1970-luvulla ja vielä 1980-luvun alussa nuorissa ikäluokissa kasvoi voimakkaasti joukko, joka suoritti peruskoulun jälkeen jonkin tutkinnon.
"Vuoden 1987 jälkeen ei ole tapahtunut muutosta. Aivan yhtä moni on jäänyt perusasteen varaan kuin sitä ennen", Kalenius sanoo.
Korkeasti koulutettujen joukossa on tapahtunut samalla tavalla.
"Vuonna 1997 korkeasti koulutettujen 20-39-vuotiaiden määrä oli käytännössä sama kuin nyt".
Kehitys näkyy esimerkiksi EU:n ammatillisen koulutuksen kehittämiskeskuksen ennusteessa. Suomi on siinä ainoa maa, jossa koulutettujen määrä on vuonna 2025 alhaisempi kuin vuonna 2013.
Koskahan Kiina romahtaa?
Miten voin ehdottaa uskovaiselle miehelleni peppuseksiä?
Joka ravintolasta saa ruokaa mukaan. Pussia ei välttämättä tuu talon puolesta.