Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Onks täällä otettu tykkäysnappi käyttöön vai miks mä voin tapatalkilla jakaa tykkäyksiä?

Ostin. Ja kun tappotouhuja harjoitellaan (ammuntaa + lähitaistelukoulutus) niin ostin maastokuosilla. Perusulkoiluun riittää kansallispuku (tuuli). Sakemannien vanhaa maastopukumallia ja mikä tärkeintä istui päälle hyvin ja pystyy pyllistelemään ja liikkumaan vaivatta. Hinta oli saippuan kilohinnoin eli 24 € koko setti.

Ostin. Ja kun tappotouhuja harjoitellaan (ammuntaa + lähitaistelukoulutus) niin ostin maastokuosilla. Perusulkoiluun riittää kansallispuku (tuuli). Sakemannien vanhaa maastopukumallia ja mikä tärkeintä istui päälle hyvin ja pystyy pyllistelemään ja liikkumaan vaivatta. Hinta oli saippuan kilohinnoin eli 24 € koko setti.

Viestissäsi on kaksi huolestuttavaa sanaa, noin kun tarkoitus on reippaalle poikaleirille osallistua...

Tulin siis tahattomasti paljastaneeksi oman motiivini "poikien leirille" osallistumiseen :o

Mulla on faijalta saatu vanha JahtiJaktin asu luolarymyämiseen ja retkitukun parinsadan halpiskalvopuku muuhun samoiluun. Molemmat ovat ihan ok toiminnassa. Ja jaloissansa sankarit pukeutuvat Haixiin!

Isä on tulostanu kuvia joissa sininen väri näkyy haaleana punaisena ja vihreä haaleana keltaisena. Onks tuo sen merkki, että värikasetti syytä vaihtaa vai jotain muuta vikaavikaa?

Milloin olette viimeksi niukkineet naukkia?
Veli tulee kohta käymään, sitten itse ainaskin niukin naukin. En muista milloin olisin viimeksi, mutta tuleepahan nyt hoidettua pois alta. Ehkä päälle.

Se muuten saattaa olla jokin horsma. Ei se perushorsma (rentunruusu) kuitenkaan.

Tai peruna. Syövät niitä jossain Etelä-Amerikassa, Perussa ihan perunana. Ei naatteja vaan mukuloita.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.