Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Onks jossain kauppahalleissa tms. erikoisliikkeissä saatavilla peräkanaa? Entä sanomuikkua? Tai köyhän talon porsasta? Ilolintuja mä jo löysinkin.

Onks jossain kauppahalleissa tms. erikoisliikkeissä saatavilla peräkanaa? Entä sanomuikkua? Tai köyhän talon porsasta? Ilolintuja mä jo löysinkin.

Voin myydä vitosella kilon monessa jarnassa savustettua vastarannan kiiskeä.

Onks kellään tietoa että mikä se on se "se", joka sataa miehiä, halleluja?

Nonniin kaikki hokigurut. Kukas se olis se Suomalainen jääkiekkoilija, joka moisesta arvoituksesta pitäisi tulla mieleen?

giphy.gif

Onpa kuvassa hieno auringonpimennys.

Auringon huikeat protuberanssit voi erottaa kuvasta, vaikka mollukka on muuten kokonaan kuun peittämä.
Alaosassa Baileyn helmikin on vielä inan verran näkyvissä.

Minä en. Olen joskus puuttunut tuohon puuttumis -sanaan ja sen merkitykseen. Nuorten ongelmaksi sanottiin sitä, että vanhemmat eivät puutu. Toisaalta ne nimenomaan puuttuvat ja lapset joutuvat kasvamaan keskenään.

Minäpäs opin eilen termin "sekundäärisesti lapseton". Soon semmonen vanhempi jolla on lapsia muttei mielestään tarpeeks. Väestöliiton psykoloogin mukaan semmosen surua ei saa vähätellä eikä saa sanoo että "nyt vittu oikeesti sulla on jo mukuloita et sä voi lapsettomuudesta kärsiä".

Status
Ei avoinna uusille viesteille.