Järkkäähän joku iloksemme Rio-veikkuun? Alppu? Jjusbis? Salminen? Joku muu, kuka?
Pyörittelyn alla on.
Voisiko taakan jotenkin jakaa? Joku vetää yleisurheilusta vähän tarkemman tivan, toinen ottaa vaikka muut suomalaislajit ja kolmas mitalitaulukkoveikkuun? Tai jotain. Kehitellään. Voin ainakin jonkin osaveikkuun vetää.Pyörittelyn alla on. Ongelmana on lajien rajaus. Ottaako kupongille pohdittavaksi miesten kolmen hengen koskisoutu, pingiksen sekanelinpeli, varjoliidon parikilpailu vaiko taiwanilainen lukkopaini.
Ravit ei taida olla olympialaji?
Alppu, Jjusbis, Salmnen, Vuokko ja moni muu!?Järkkäähän joku iloksemme Rio-veikkuun? Alppu? Jjusbis? Salminen? Joku muu, kuka?
Oonkohan mä tiennyt, että Ray Manzarek on kuollut? Mies, jonka pianosoundi on eräs syy siihen miksi olen tällainen kuin olen enkä sellainen kuin en ole.
Neljä vuotta sitten olympiaveikkauksessa oli kivoja kohteita, kuten "varmat" voittajat ja yhden mitalin maa.
Jacques voi vetää kestävyysurheiluosion. Ravit ei taida olla olympialaji?
Pyörittelyn alla on. Ongelmana on lajien rajaus. Ottaako kupongille pohdittavaksi miesten kolmen hengen koskisoutu, pingiksen sekanelinpeli, varjoliidon parikilpailu vaiko taiwanilainen lukkopaini.
Katapultti-istuimen laukaisu veden alla tappaisi välittömästi.
Järkkäähän joku iloksemme Rio-veikkuun? Alppu? Jjusbis? Salminen? Joku muu, kuka?
Joo, tässä veikkauksessa oli paljon hyvää (sen lisäksi siis, että voitin). Todennäköisimpien voittajien arvaileminen oli huippujännää.