Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Sain ton naama punaisena kiukusta huutavan hymiön kerran OoPeen vastauksessa vaikka mun logiikallani siihen olisi sopinut paremmin nolotus. Kuljin sitten pari päivää korvat luimussa.

Olen tällä forumilla niin uusi, etten ymmärrä kaikkien hymiöiden viestejä. Mitä tarkoittaa esim. tämä :frank: pallopää?

Mä olen tulkinnut sen ilmaisevan turhautumista.

Kysyjä X : "OoPee, tota mun uus läppäri ei sammu vaikka pistän ton kannen kiinni. Löytyiskö sulta niksejä?"
OoPee : "Jos sammuttaisit sen ihan sieltä Windowsista"
Kysyjä X : "Ei tässä ole kuin tollanen käynnistä-painike vasemmassa alareunassa!" :confused:
OoPee : "Jospa painaisit sitä kokeeksi" :frank:

Mä olen tulkinnut sen ilmaisevan turhautumista.

Kysyjä X : "OoPee, tota mun uus läppäri ei sammu vaikka pistän ton kannen kiinni. Löytyiskö sulta niksejä?"
OoPee : "Jos sammuttaisit sen ihan sieltä Windowsista"
Kysyjä X : "Ei tässä ole kuin tollanen käynnistä-painike vasemmassa alareunassa!" :confused:
OoPee : "Jospa painaisit sitä kokeeksi" :frank:

'Hei haloo!' tai 'etkö sä pahvi nyt tajuu?' 'IMHO' tai jotain muuta sopivaa.:frank:

ROTFLTHTSASTCMMMWIATIHEPMASCTPATTMTMHAAOTIYFYSFPOSWYLJTMMLTMYB - Rolling On The Floor Laughing Too Hard To Stop And Scaring The Cat, Meanwhile My Mom Walked In And Thought I Had Eaten Poisonous Mushrooms And She Called The Paramedics And They Took Me To The Hospital And All Of This Is Your Fault You Stupid Fathead Piece Of Shit With Your Lame Jokes That Make Me Laugh This Much You Bastard

ROTFLTHTSASTCMMMWIATIHEPMASCTPATTMTMHAAOTIYFYSFPOSWYLJTMMLTMYB - Rolling On The Floor Laughing Too Hard To Stop And Scaring The Cat, Meanwhile My Mom Walked In And Thought I Had Eaten Poisonous Mushrooms And She Called The Paramedics And They Took Me To The Hospital And All Of This Is Your Fault You Stupid Fathead Piece Of Shit With Your Lame Jokes That Make Me Laugh This Much You Bastard

Joo tätä mäki oon ihmetelly mitä toi ROTFLTHTSASTCMMMWIATIHEPMASCTPATTMTMHAAOTIYFYSFPOSWYLJTMMLTMYB tarkotaa

Haa

Kenen forumistin kirjoittama on seuraava postaus:

Joten kotiin hieno tv-sarja 90. Ylivoimaisesti yksi parhaista sarja koskaan suomeksi. Kerätty joka keskiviikko alkaen 21,00 yli miljoona edunsaajille noin FI. Aluksi työn olisi jo paketin 21 jälkeen yhden, mutta tekijät ovat "pakko" on sarja yhteensä ajan 20 astetta, koska suosio oli "tasolla *******.

Kierrätin suomesta kolmen muun kielen kautta takaisin suomeksi.

Oiskohan laamankasvatus hyvä bisnes? Laama-agility kyllä kiinnostas.

Haa

Oiskohan laamankasvatus hyvä bisnes? Laama-agility kyllä kiinnostas.

Hupaisan näköinen otus tuo on ainakin.

rocco.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.