markoj
Custom User
Ja mikä oli seuraus, onko enää pieni tai edes viaton?
Enhän mä tiedä. Kai se ite kertoo, jos katsoo aiheelliseksi.
![]()
![]()
Määrittelykysymys. Yritin löytää jotain tuollaista postausta, että olisin voinut tarkemmin analysoida sen jälkeistä kehitystä. En löytänyt, mutta muita jänniä juttuja tuli kyllä vastaan.
Erinäinen kysymys: Miksi olen noin ruma? (Se pärstähän näkyy jotenkuten tosta yllä lymyilevästä kuvasta.)
Niitä aikoja ei taida enää haulla löytyä?Se oli joskus sillon ku aloit vapaalle kirjottaan. 2002 ehkäpä.
Miksi alkoholia ottaneena alkaa pärskityttää? Lie kysynyt monesti, mutta en muista vastausta, koska alkoholi.
Niitä aikoja ei taida enää haulla löytyä?
Miksi alkoholia ottaneena alkaa pärskityttää? Lie kysynyt monesti, mutta en muista vastausta, koska alkoholi.
Mitenhän mun virtuaali-identiteetti reagois avatarvaihdokseen? AJ jossain ehdotti sitä Aku Ankasta napattua hauvaa ja asia jäikin taustalle pyörimään.
Jäyhä Jököttäjä?
markoj sanoi:Ei kai, sitä tarkotin joka sanoo" Elämme kovia aikoja ystävä hyvä".
Mitenhän mun virtuaali-identiteetti reagois avatarvaihdokseen?
Eeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!Mitenhän mun virtuaali-identiteetti reagois avatarvaihdokseen? AJ jossain ehdotti sitä Aku Ankasta napattua hauvaa ja asia jäikin taustalle pyörimään.
Eeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
True dat murmelini.Lumipallon virtuaali-identiteetti reagoi huonosti muutokseen.