Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Mitähän ruokia, juomia ja mausteita on jäänyt vielä pollaamatta?

Kiinnostais tietää linjaus nakkimakkaroiden suhteen. Jotta meneekö kuoreton, vai pitääkö olla kuorta? Aitoa nakkia, jotain grillinakkia, soijanakkia, kalkkunanakkia? Prinssinakkia, normaalikokoista vai pidempää hodarinakkia? Miksei näitä oikeasti tärkeitä asioita pollata?

Haa

Missähän päin maailmaa sijaitsee Taikkui-niminen paikka? Paikallisen lehden yleisötekstareissa joku tyyppi oli säästätyttänyt puolisonsa ajotapaa muokkaamalla bensakuluissa, ja olivat lähdössä lomailemaan Taikkuihin. Siis niillä säästyneillä bensarahoilla.

Kun markoj on näemmä lukinnut kusipäiden vuoksi internetin syövereistä löytyneille mielenkiintoisille artikkeleille tarkoitetun toikkinsa, niin minne niitä voi nyt postailla? Kysyn vaan.

Kun markoj on näemmä lukinnut kusipäiden vuoksi internetin syövereistä löytyneille mielenkiintoisille artikkeleille tarkoitetun toikkinsa, niin minne niitä voi nyt postailla? Kysyn vaan.
Jonkun pitäisi varmaan perustaa ornari-toikki.

Usein kuulee sanottavan tai näkee kirjoitettavan, että naiset nalkuttaa. Miksikähän tällä forumilla tulee mielikuva, että pahimpia paikoilleen juuttuneita nalkuttajia ovat ihan muut kuin naiset? Viikkokausia jäkitetään samasta asiasta. :nope:

Usein kuulee sanottavan tai näkee kirjoitettavan, että naiset nalkuttaa. Miksikähän tällä forumilla tulee mielikuva, että pahimpia paikoilleen juuttuneita nalkuttajia ovat ihan muut kuin naiset? Viikkokausia jäkitetään samasta asiasta. :nope:
Pieni hörähdys:o

Zaikom teki vuoden kylvön linkittämällä viime tiistaina lööpitys-toikkiin jonkun vitun annakontula-mielipiteen kommentoimatta sitä itse lainkaan. Archie kävi kylvöä kastelemassa, minä toin paikalle apulantaa ja Sam auringonvalon. Sitten Jaska käänsi sipulin väärinpäin ja se kasvaa nyt kuudetta päivää kohti maan ydintä ja vastaan on tullut jos jonkinmoista matoa. :thumbup:

Zaikom teki vuoden kylvön linkittämällä viime tiistaina lööpitys-toikkiin jonkun vitun annakontula-mielipiteen kommentoimatta sitä itse lainkaan. Archie kävi kylvöä kastelemassa, minä toin paikalle apulantaa ja Sam auringonvalon. Sitten Jaska käänsi sipulin väärinpäin ja se kasvaa nyt kuudetta päivää kohti maan ydintä ja vastaan on tullut jos jonkinmoista matoa. :thumbup:

Melko varmasti kateuttaan Zaikun mahtikylvöä kohtaan Ässämieskin heräsi kommentoimaan asiaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.