Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Kato kun Ameriikassa kaiken pitää olla suureellisempaa. Ilonkin.

Ja tuo kiekuminen taas liittyy siihen, että jostain käsittämättömästä syystä englanninkielisten naisten täytyy puhua ihan helvetin kovalla ja vieläkin korkeammalla äänellä.

Niin, tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Oikein kovasti nauroin :o.

Nosta sohva pystyyn, vie oviaukolle selkänoja edellä. Heti kun pystyy, lähtee kääntämään sohvan selkänojaa oviaukolla niinkuin kulman taakse. Aika usein nuo soffat on päädystä katottuna L-mallisia. Menikö riittävän vaikeasti selitettynä?

Burbbis vaan yrittää tehdä itsestään tarpeellisen ja pelastavan sankarin Lumpparin elämään. Oikeesti se kysyy, että pääsiskö paneen niille sohville.

Sit pitäs varmaan panna Askon sohvaosastolla kunnei nee sohvat kerran ovista mene :mad:!

Nosta sohva pystyyn, vie oviaukolle selkänoja edellä. Heti kun pystyy, lähtee kääntämään sohvan selkänojaa oviaukolla niinkuin kulman taakse. Aika usein nuo soffat on päädystä katottuna L-mallisia. Menikö riittävän vaikeasti selitettynä?

Jaajaa juujuu, no tuossahan on tolkkua :).

Jo pelkäsin että sohvista tulee niinku Postin kulku ja tapetti mun elämään.

Partsin kautta kuskattiin tokaan kerrokseen yks sohva. Ikkunasta. Vähän haasteellista oli liinojen kanssa kikkailla, mutta kyllä se sieltä saatiin. Oli sen verran kookas sohva, että portaikossa olis ollut liikaa haasteita, jos olis edes mahtunut siellä taittumaan.

Tämä vastaus luultavasti auttoi ihan hemmetisti.

Burbbis vaan yrittää tehdä itsestään tarpeellisen ja pelastavan sankarin Lumpparin elämään. Oikeesti se kysyy, että pääsiskö paneen niille sohville.

Mä voin kyllä toisinaan olla naisille tarpeellinen ja pelastava sankarikin, mutta ihan turha mun on vongata panojuttuja kun tapana on ollu että tarvittavan seksittömän avun saatuaan heittävät tällaisen Betahemmon pihalle ja kutsuvat Alfauroon sisään(sä).

Evoluution kannalta kannattavaa mutta katkeroittaahan tämä, perkele.

Partsin kautta kuskattiin tokaan kerrokseen yks sohva. Ikkunasta. Vähän haasteellista oli liinojen kanssa kikkailla, mutta kyllä se sieltä saatiin. Oli sen verran kookas sohva, että portaikossa olis ollut liikaa haasteita, jos olis edes mahtunut siellä taittumaan.

Tämä vastaus luultavasti auttoi ihan hemmetisti.

Varsinkin ku kyseessä on pal paljompi ku 2. krs :D.

Mä voin kyllä toisinaan olla naisille tarpeellinen ja pelastava sankarikin, mutta ihan turha mun on vongata panojuttuja kun tapana on ollu että tarvittavan seksittömän avun saatuaan heittävät tällaisen Betahemmon pihalle ja kutsuvat Alfauroon sisään(sä).

Evoluution kannalta kannattavaa mutta katkeroittaahan tämä, perkele.

*lohdut*

Ihanaa. Bumppari kipinöi! Lisää viinaa molemmille ja *pussauskoppiin*!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.