Oberfeldwebel
Ylivääpeli
Hitsi, tämäkö oli myös Erkin höpinöitä. Oon luullut tähän päivään asti, että tuo on totta.Erkkiin luottava eksyy, turhautuu ja luulee, että Luca Badoer kärsii suonenvedoista.
Hitsi, tämäkö oli myös Erkin höpinöitä. Oon luullut tähän päivään asti, että tuo on totta.Erkkiin luottava eksyy, turhautuu ja luulee, että Luca Badoer kärsii suonenvedoista.
Muistan kun jonkun kauden ensimmäisessä kisassa Brasiliassa lähetykseen oli saatu uutta grafiikkaa. Katsoja pystyi seuraamaan auton nopeutta, kierroslukua yms. eli kamaa, joka on nykyää jo itsestään selvyys. Kyllönen ei ollut vielä oikein sisäistänyt, mitä mikäkin luku ruudussa tarkoittaa ja alkoi yhtäkkiä meuhkaamaan "...ajajan pulssi on yli kaksisataa...", johon Keke sanoi "Matti, se on auton nopeusmittari!".Joo, ja "suuttimistakin" tuli savua... "Matti hei, ne on pakoputket.
Siinä vasta oli superkaksikko. Kaks puusilmää. Matti ja Erkki. :wall:
Muistan kun jonkun kauden ensimmäisessä kisassa Brasiliassa lähetykseen oli saatu uutta grafiikkaa. Katsoja pystyi seuraamaan auton nopeutta, kierroslukua yms. eli kamaa, joka on nykyää jo itsestään selvyys. Kyllönen ei ollut vielä oikein sisäistänyt, mitä mikäkin luku ruudussa tarkoittaa ja alkoi yhtäkkiä meuhkaamaan "...ajajan pulssi on yli kaksisataa...", johon Keke sanoi "Matti, se on auton nopeusmittari!".
Tsiisus mä putosin ja putoan vieläkin.![]()
Miksi pitäisi olla Ekistä kateellinen? Silloin jos ei pidä jostain niin johtuu kateellisuudesta? Esim. Mertarannasta pidän enkä ole yhtään kateellinen!Mielestäni erittäin asiantunteva henkilö formulapiireissä ja tekee myös asiantuntevia haastatteluja esim urheilulehteen. Täällä häntä kuitenkin kritisoidaan kuten kaikki muitakin suomalaisia F1 toimittajia? Johtuuko tämä suomalaisesta kateudesta vai mistä? Kokeilkaapa itse selostaa kisaa jos osaatte paremmin
Myös Matti Kyllönen on hyvä ja Häkkisen mestaruusvuosina erityisesti. Kellään suomalaisella urheiluselostajalla ei ole ollut yhtä kovaa tunnelatausta kuin Kyllösellä. Ei se haittaa jos silloin tällöin lipsahtaa sana väärä paikkaan
Reissaa formulakisoissa maikkarin laskuun, vaikka on ihan pihalla säännöistä ja tapahtumista? Sitten kanssa nämä tallipaikkaspekulaation, kirjoittelee niitä ihan täysin oman mielikuvituksensa perusteella. Kyltsi ja Eki oli ihan hyviä satusetiä, mutta se siitä.Miksi pitäisi olla Ekistä kateellinen?
Mielestäni 2007 Fuji.Eki: "Häkkinen ohittaa Coulthardin."
Kyllönen: Ei vaan Räikkönen.
Tämä joskus 2005 tai 2006.
Minä en ainakaan hassuttele.Hassuttelua! Toivottavasti...
Koko topikki on ilmeinen provo.Myös Matti Kyllönen on hyvä ja Häkkisen mestaruusvuosina erityisesti. Kellään suomalaisella urheiluselostajalla ei ole ollut yhtä kovaa tunnelatausta kuin Kyllösellä. Ei se haittaa jos silloin tällöin lipsahtaa sana väärä paikkaan
Juuri katselin Unkarin viikonlopun, ja Brundle ainakin puhuin surutta tiimiradion päälle jatkuvasti.kun BBC:llä taas juttu (ihan mikä tahansa ja kuka tahansa äänessä) katkeaa heti ja kuunneellaan sitten sitä radiota.