Balthazar
Luonnollisesti.
Jatketaanpa sarjaa. Muistatko milloin fantasioit ensimmäisen kerran seksuaalisviritteisestä kanssakäymisestä vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajan kanssa? Entä milloin viimeksi?
Tän jälkeen sitten on runkkaus vuorossa?Jatketaanpa sarjaa. Muistatko milloin fantasioit ensimmäisen kerran seksuaalisviritteisestä kanssakäymisestä vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajan kanssa? Entä milloin viimeksi?
Ton suhteen mä taas olen myöhäisherännäinen, mitä nyt on kavereitten kesken asiasta kokemuksia vaihdettu.Tän jälkeen sitten on runkkaus vuorossa?
Ainoa paikka Tampereella missä kuulee puhuttavan ruåtsia on Ikea.Palaan aiheeseen myöhemmin. Nyt täytyy lähteä Ikeaan katselemaan pitkästyneen näköisiä miehiään kädestä puristavia naisia, joiden illuusiot onnen täyttämän pesän rakentamisesta generoivat liikevaihtoa ja resursseja suuresti kunnioittamalleni Ingvar Kampradille ja hänen perillisilleen.
Ei oo tarvetta eikä kiinnostusta moiseen, koska jo pienikin astiastojen vertailu Ikean myyjättärien vastaa NSE:tä, helposti. Sitä paitsi mulla on jo ihana, vapaamielinen rakastajatar enkä juuri nyt muuta kaipaakaan.Bathazarin osalta en voi muuta sanoa kuin että hommaa tulotasoon sopiva typy
Muistatko milloin fantasioit ensimmäisen kerran seksuaalisviritteisestä kanssakäymisestä vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajan kanssa?
Vähän vaikutti lähtevän semmosille urille tää juttu, että ihan kieltämättä himpun jänskätti lukea, että mihinköhän nyt päädytäänkään.Vähän myöhemmin, muistaakseni samana kesänä, menin käymään yhden sukulaispojan luona. Pelattiin siinä ehkä Afrikan tähteä tai tehtiin jotain muuta. Jossain kohtaa tuli tarve käydä kusella.
Vähän vaikutti lähtevän semmosille urille tää juttu, että ihan kieltämättä himpun jänskätti lukea, että mihinköhän nyt päädytäänkään.
Se on varmaan jonkin sortin tunneli tai ehkäpä mahdollisesti tikapuiden ja köyden yhdistelmä.*Pakenee semantiikkaan, tietämättä mikä se on*