Tekninen johtaja se Neweykin on, ei pääsuunnittelija (Rob Marshall). Miehet ovat siis samassa roolissa, joten keskinäinen vertailu on melko soveliasta.
En ole maikkaria kuunnellut, mutta yleisesti luulisin, että teknisellä johtajalla on paljonkin tekemistä auton teknisen suunnittelun kanssa - muuten varmaan hankkisivat humanisteja siihen hommaan.
Brawn ja Newey eivät ole samassa roolissa, sillä Neweyn titteli on "Chief Technical Officer" ja toimenkuva tätä kautta vapaampi vähän samaan tyyliin kuin Rory Byrnellä Ferrarilla pari vuotta takaperin. Red Bullin tekninen johtaja on Geoff Willis.
Brawnin asema on uniikki siinä suhteessa, että teknisen roolinsa ohessa hän toimii myös tallipäällikkönä. Muissa talleissahan paikalla on useimmiten joku bisnespuolen tyyppi. Frank Williamsin kanssa tehtävät jakava Patrick Head ja BMW:n Mario Theissen ovat Brawnin ohella ainoat insinööritaustaiset tallipäälliköt, mutta hekään eivät osallistu suunnitteluun vastaavassa mittakaavassa kuin Brawn. McLarenin Whitmarsh, Toyotan Howett ja Renaultin Briatore on löydetty tehtäviinsä liike-elämän puolelta. Domenicali samoin, joskin hänellä on pitkä Ferrari-historia. Aiemmin yleisin reitti epäonnistuneesta kilpa-ajajasta tallipäälliköksi on Frank Williamsin ohella myös Christian Hornerilla.
Brawnilla kaupallisia asioita hoitaa Rossin taustalla Nick Fry.