Espanjan GP 2009 - Kilpailu

naukkis

Well-known member
Barrichellolla on kolmen pysähdyksen taktiikka, ei siinä ole mitään ylimääräistä tallipeliä. Taktiikan takia Barrichello on nopea ja voi kuitata vielä Buttonin jos ei jää jumiin Massan ja Vettelin taakse.

Porttilan Laki

Well-known member
Harmittaa ihan älyttömästi Rubens Barrichellon kohtalo. Ross Brawn - Rubens-rasisti edelleen.

Lunssila

Well-known member
Brawnin tallipelleilyt :thumbfh: Barrichello tosiaan oli kolmella pysähdyksellä, mutta otettiin ihan liian aikaisin sisään. Toivottavasti Massa tai Vettel voittaisi, ei näin aikaisin kautta tarvisi tallimääräyksiä käyttää.

Coni

Well-known member
Kimi sanoi BBC:n haastattelussa ettei nähnyt lähtövaloja edessä olleen auton takaa korkean takasiiven vuoksi?:rolleyes:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Rubensin ajama 11 kierroksen stintti ajettaisiin kahdessa sekunnissa tankatuilla bensoilla. Hitusen erikoista, pitäisi nähdä tankkaus uudelleen. Stoppi kesti 6,7 s.

Jensonista annetussa ilmoituksessa ei sinällään ollut mitään erikoista, hän koki jo aiemmin olevansa nopeampi ja tällä radalla strategiamuutos on ainut tapa yrittää ohi. Rubensin pysähdyksen ajoitus sitä vastoin on kyllä erikoinen.

geetee

Well-known member
Kisaa on täällä ihan mahdotonta seurata. Lähetys näkyy muutaman sekunnin ja sen saa uudelleen pystyyn ehkä minuutin päästä. Kunnes se taas muutaman sekunnin päästä kaatuu.

Nyt lähti reklamaatiota maikkarille.
Minulla oli parissa ekassa kisassa sama ongelma, mutta ongelmaksi paljastui palomuuri. Nyt toimii ongelmitta

Lunssila

Well-known member
Ei riitä Massalla bensa loppuun. Eikai nyt 7,7 s pysähdyksellä 23 kierrosta päästä?

E. Pakkohan sen on riittää, eihän tuossa muuten ole mitään järkeä.

Viimeksi muokattu:

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
Kimi huomautti perjantaina mekaanikoille, ettei kaasu toimi ihan ok. Sanoivat, että säädä se sitten itse, se on nyt purettuna.:wink:

Hakkis

Hitain hämäläinen
Milloin mestaruuden on viimeksi voittanut kuljettaja, joka ei ole ollut tiiminsä "ykköskuski"?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Minulla oli parissa ekassa kisassa sama ongelma, mutta ongelmaksi paljastui palomuuri. Nyt toimii ongelmitta
Mun yhteyteni ei ole palomuurin takana.

Yhteys toimii nyt taas paremmin, kun ilmeisesti valtaosa palvelun jakajista lopetti lähetyksen seuraamisen Räikkösen keskeytettyä. :dunno: