Metanolman
Well-known member
Onko arvon foorumilaisilla iltapäivän ajoista mitään tietoa?
F1-testit maanantaina
Barcelona, Espanja, nopeimmat kierrosajat (kierrosmäärä):
1. R.Schumacher Toyota 1:20.479 92
2. Raikkonen McLaren-Mercedes 1:21.195 97
3. Sato Super Aguri-Honda 1:21.858 98
4. de la Rosa McLaren-Mercedes 1:21.906 100
5. Heidfeld BMW-Sauber 1:22.114 78
6. Barrichello Honda 1:22.655 131
7. Piquet Renault 1:22.763 125
8. Liuzzi Toro Rosso-Ferrari 1:22.771 56
9. Coulthard Red Bull-Renault 1:22.973 47
10. Fauzy Spyker-Ferrari 1:23.343 43
11. van der Garde Spyker-Ferrari 1:23.466 37
12. Nakajima Williams-Toyota 1:24.248 31
13. Rosberg Williams-Toyota 1:24.321 11
(MTV3)
Hienoa maikkari, ei tainnut olla eka kertamazeur sanoi:F1-testit maanantaina
2. Raikkonen McLaren-Mercedes 1:21.195 97
Eikös Alonson erikoinen ajotyyli, joka helposti aiheuttaa puskemista, vaadikinTomacu sanoi:Ja taas yksi härpäke lisää. :jaska:
Kuinkahan kauan kestää että tuon härpäkkeen päälle aletaan kasaamaan lisää härpäkkeitä? :nope:
Päinvastoin, Renaultilla ajaessaan Alonson ajotyyli nimenomaan vaati aliohjaavaa autoa. Nykyään tosin Alonso ei näytä McLarenilla kääntävän rattia yhtä rajusti.Vilkku sanoi:Eikös Alonson erikoinen ajotyyli, joka helposti aiheuttaa puskemista, vaadikin etupäähän kovasti pitoa eli voimakasta siipeä?
No ainakin paras se oli!Mediaprofeetta sanoi:ilmeisesti Kimi Räikkönen oli kuitenkin se nopein
Höpöhöpö, Williamsin keula menee ihan yhtä matalalle.E. Tuhero sanoi:Eipä tuo mäkin siipi sinäänsä mullistava ole, on vaan mäkissä niin matala nokka että vaikea siihen on mitään kiinnittää
Vertailuna vaikka ferrari http://www.f1-live.com/f1/photos/2007/tests86/diapo_117.jpg
Sitä ei tietenkään pysty tietämään mikä kokonaisvaikutus tuolla aerodynamiikkan on, mutta tuskin niin suuri miten tuota on uutisoitu
MaranelloRed sanoi:Mullistava ja mullistava. Suora kopiohan tuo on Ferrarista.
Aah jooh, unohtu linkki lisätä.formulastara sanoi:Tuossa sinisessä keulakuvassahan on siis auto, jota käytettiin ennen kauden alkua testeissä. Jo Melbournessa autossa oli keltaisen kuvan kaltaiset ylemmäksi menevät yläsiipiprofiilit... Mistähän tämä kuvakollaashi on peräisin?
edit. Niinpäs tuossa pienellä präntätyssä lukikin. Alaprofiili on todella saanut muotoa lisää. Toivottavasti siitä irtoaa Kimin kaipaamaa pitoa eturenkaille. Moottorikate on ainakin uusi, eikä ole niin paljoa kiduksia enää. Mutta sehän voi johtua siitäkin, ettei olla enää niin lämpimässä ilmastossa.