azai sanoi:
Niin, sen takia et voi myöntää McLarenin tämän vuoden hyvää kauden alkua kun Kimi, joka ei osaa antaa palautetta autosta, ei aja enää McLarenilla.
Ei millään pahalla mutta muistisi taitaa olla aika lyhyt
- kukas antoi palautetta 2005 kun Kimin tulokset olivat tämän näköisiä?
8, 9, 3 -, 1, 1, 11, 1, x, 2, 3, -, 1, 1, 4, 1, 2, 1, 2 ja mikä toi 112 pistettä ja toisen sijan lopputuloksissa.
tai pari vuotta aikaisemmin 2003 jolloin Kimin sijat lopputuloksissa olivat
3, 1, 2, 2, -, 2, 2, 6, -, 4, 3, -, 2, 4, 2, 2 ja toinen sija pari pinnaan Schumin takana.
Tai esimerkiksi Kimillä on tämän påivän kuljettajista eniten nopeimpia kierroksia
Kimi: 20 (108 kisaa)
Alonso: 8 (91 kisaa)
Massa (3) 73 (kisaa)
Nick: 2 (119 kisaa)
Tai tämän vuoden nopeimmat kierrokset: Kimi 1, Massa 1 ja Hamilton 1.
Schumi oli kieltämättä nopea, mutta parin viimeisen Schumin vuoden aikana olivat nopeimmat kierrokset: Kimi 12, Schumi 10.
Kuljettaja antaa "enimmäkseen" siksi että auton ajoominaisuudet sadaan kuljettajalle sopivaksi, kuljettajan tehtäviin ei niinkään kuulu auton tekninen kehittäminen muilta osin (jos nyt olet luullut?)
Mielestäni tuo "Kimi, joka ei osaa antaa palautetta autosta" puheesi on vain turhaa höpinää ja kertoo enemmänkin asenteestasi Kimiin kuin Kimin osaamisista.
Ferrarlla ollaan kanssasi aivan erimieltä tästä asiasta ja uskoisin heidän tietävän mitä puhuvat.
Ferrarilla auto on tähän asti ollut sopiva(mpi) Massalle kuin Kimille, mikä on luonnollista koska Kimi on uusi tallissa. Bahrainin kisojen jälkeen on autoon kuitenkin tehty suuria muutoksia juuri ajettavuuden kannalta ja Kimi tuntuu olevan nyt kohtalaisen tyytyväinen, kenen palautetta luulet näiden muutoksien olevan.
Ainoa mikä minua arveluttaa on se että moottorin jäähdytysjärjestelmää on muutettu, mutta toivotaan että motti kestää.