Toki autokin on koko joukon hitain,Alfalla hieno taktiikka, Bottas 2-3s hitaampi kuin muut.
Hulk oli Bottaksen edellä ennen stoppia, nyt takana. Kohta Hulk on taas edellä.Toki autokin on koko joukon hitain,
Munuaiset ja perna huutaa vielä hoosiannaa Las Vegasin viemärikannen irtoamisen takia.Sainzilla on joko setuppi aivan hukassa, tai sitten ei ole vaan saanut missään vaiheessa tuntumaa autoon, kun harjoitukset jäi vähiin. Nopeammin tuolta pitäisi Ferrarilla nousta.
Kisan aikana ehtii muita juttuja tekemään.Aika tylsä kisa tämä tulee olemaan, jos näin ajellaan. Leclerc on ollut odotettua parempi.
Liian koukussa tähän kuitenkin loppujen lopuksi on, että malttaisi jättää katsomatta. Mutta on kuitenkin niin paljon kisoja nykyään, että eittämättä on ähky kauden lopussa. Yksittäinen kisa ei enää millään tunnu yhtä spesiaalilta kuin männävuosina.Hyvä että kausi loppuu. Täytyy myöntää että ei ole tullut paria viimeistä kisaa seurattua juuri ollenkaan. En ymmärrä kuka jaksaa tämmöstä määrää kisoja olla kiinnostunut. Hyvä määrä olisi 18 kisaa per kausi.
Ei ainakaan F1TV:llä.Heikki muistelee mennwitä.
Noh juu sitä kaipaisi enemmän. Aikaisemmin joka kisa tuntui erikoiselta tapahtumalta ja niitä odotettiin että kohta taas mennnään ja tottakai yksittäinen kisa oli arvokkaampi kun oli vähemmän. Nyt niitä tulee kokoajan joka tuutista niin en tiä. Jotenkin inflaatio.Liian koukussa tähän kuitenkin loppujen lopuksi on, että malttaisi jättää katsomatta. Mutta on kuitenkin niin paljon kisoja nykyään, että eittämättä on ähky kauden lopussa. Yksittäinen kisa ei enää millään tunnu yhtä spesiaalilta kuin männävuosina.
Chris Medland sanoo Twitterissä, että liittyy varikkohenkilökunnan varusteisiin, eli ei mitään akuuttia. Kuulostaa sakkohommilta.Aika vitsi taas tuo Hamiltonin tutkinta vasta kisan jälkeen. Voi tuomaristo katsella kisan loppuun ja sitten keksiä sopivan rankun, millä saadaan haluttu lopputulos tuon valmistajien pistetaiston suhteen..
Ei se turva-autokaan olisi mitään pelastanut. 1. pysähdyksen taktiikka on pelkkää renkaan säästelyä.Kaipa tuossa Alfan taktiikassa oli toiveet turva-autossa. AIka selkeä että ei tuolla vauhdilla ajamalla ole pisteille asiaa kumminkaan.
Aika vitsi taas tuo Hamiltonin tutkinta vasta kisan jälkeen. Voi tuomaristo katsella kisan loppuun ja sitten keksiä sopivan rankun, millä saadaan haluttu lopputulos tuon valmistajien pistetaiston suhteen..
Varmaankin koska on huono auto ja kuljettaja joka ei oikein ole hyvä ohittelija, joilloin enemmän pysähdyksiä kuin muut ei todennäköisesti toimi. Lopputulos olisi lähinnä huonouden maksimointia. Mutta olen samaa mieltä, että olisi kiva nähdä jos vaan uskaltaisivat koittaa.Onko Alfa onnistunut ikinään vähentämällä pysähdyksiä? Miksi ne ei kokeile ikinään nostamalla pysähdyksien määriä?