EU-polli

..

• Puolesta

Äänet: 5 26,3%
  • Vastaan

Äänet: 0 0,0%
  • En äänestänyt, koska

Äänet: 14 73,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    19

Davros

Well-known member
Kumpaa äänestit vuoden -94 kansanäänestyksessä? EU:hun liittymisen puolesta vai vastaan?

Koiruus

Well-known member
Sijainti
Tampere
En oo onneks niin kehäraakki, että olis ollu äänioikeus sillon.

Captain Howdy

Well-known member
Olin 16-vuotias ja tuolloin oli ajanmukaisesti mielessä enemmänkin cimmit, invavessat ynnä muut siihen ikään kuuluvat kotkotteet.

jjv

Arschloch
En oo onneks niin kehäraakki, että olis ollu äänioikeus sillon.
Komp. Äänestyspaikalla olen luultavasti kuitenkin käynyt. Huomattavasti useammin niissä vieraillut ennen äänestysikää kuin äänestysiän saavutettuain.

Tuolloin lähetettiin joka kotiin jokin infokirje tms. jonka mukana oli kaksi tarraa. Toisessa EU-lippu, toisessa EU-lippu jonka päällä punainen rasti. Kansa sai tunnustaa väriä.
Liimasin ne molemmat fillarini takalokasuojaan. Lama-ajan lapsi, tarrat vähissä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Emmä enää muista, mutta olen ollut 26-vuotias perfect age teini tuolloin! Meeeemoriiis...., paitsi siis, että en muista...

DW

2009-2016
Meillä oli 500n oppilaan koulussa asiasta äänestys ja muistaakseni koulun tulos oli EI.

Niin, se oli yläaste ja siksi sitä kokoomusnuorta kiusattiin. Siihen en osallistunut.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tuolloin lähetettiin joka kotiin jokin infokirje tms. jonka mukana oli kaksi tarraa. Toisessa EU-lippu, toisessa EU-lippu jonka päällä punainen rasti. Kansa sai tunnustaa väriä.
Liimasin ne molemmat fillarini takalokasuojaan. Lama-ajan lapsi, tarrat vähissä.
Sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava tarina.