Syöttö just nimenomaan sopi Raipen viimeiseen maajoukkuevaihtoon kuin nyrkki silmään. Vanha kaskuhan kuuluu että jos pelataan olympiafinaalin jatkoajan viimeistä minuuttia ja Raipella on kiekko sekä tyhjä maali edessäns, niin mitä tekee Raipe? Tietysti katsoo että onko ketään kelle syöttää..Joni sanoi:Hieno lopetus Raipelle! Ei nyt ihan maali mut syöttö kuitenkin yms! :thumbup:
Siis tätä en ymmärrä? Monet lässyttävät, että Raipella oli hyvä paikka laukoa, mutta vielä se syöttää... kyllä Raipe teki jälleen kerran oikein ja syötti Pilulle.Teme-84 sanoi:Aivan hyvin voisi laukoa myös itse mutta totta pentele se syöttää vielä :ahem:
Sää otat noi "lässytykset" liian vakavasti. Sehän on mun mielestä enämpi hyvätahtoista läppää. Raipe oli kova poika järjestelemään maaleja. Hieno ura kaikenkaikkiaan.Trullinkaasu sanoi:Siis tätä en ymmärrä? Monet lässyttävät, että Raipella oli hyvä paikka laukoa, mutta vielä se syöttää... kyllä Raipe teki jälleen kerran oikein ja syötti Pilulle.
En mä niitä vakavasti ota, vaan tulkitsen asiaa.Formulanomi sanoi:Sää otat noi "lässytykset" liian vakavasti. Sehän on mun mielestä enämpi hyvätahtoista läppää. Raipe oli kova poika järjestelemään maaleja. Hieno ura kaikenkaikkiaan.
No jos väität ettet ota vakavasti niin miksi sitten sanoit noin Mitä viestiini tulee niin Formulanomi sen näkyi tajunneen, sinä taas et.Trullinkaasu sanoi:Siis tätä en ymmärrä? Monet lässyttävät, että Raipella oli hyvä paikka laukoa, mutta vielä se syöttää... kyllä Raipe teki jälleen kerran oikein ja syötti Pilulle.
Kai näistä asioista saa keskustella?Teme-84 sanoi:No jos väität ettet ota vakavasti niin miksi sitten sanoit noin Mitä viestiini tulee niin Formulanomi sen näkyi tajunneen, sinä taas et.
Juu, kyllä mä noi raipen metkut tiiän. :thumbup:Teme-84 sanoi:Joo siis ihan läppänä minä vaan heitin tuon kommentin Raipesta. Ja yleinen hyväntahtoinen vitsailunaihe nuo Raipen syötöt vastaavissa paikoissa on ollut aina. Ja ei siinä, keskustellaan vaan. Nytpä ainakin itse toin selville mihin läppäni perustui
Mahalasku? Suomihan on hallinnut koko ottelua, pelannut lähes taukoamatta ylivoimaa. Ei numerot kaikkea kerro. Venäjä käytti kaikki paikkansa.Teme-84 sanoi:Venäjä pistää tyhjiin Suomen pelatessa KUUDELLA venäläisten kolmea vastaan :nope: :alppu: Ja 5-0 Ei jestas sentään mikä mahalasku Tshekki-ottelusta!
Valitettavasti pelissä nimeltä jääkiekko numerot kertovat tylyä ja oikeaa kieltä.J.Hunt sanoi:Mahalasku? Suomihan on hallinnut koko ottelua, pelannut lähes taukoamatta ylivoimaa. Ei numerot kaikkea kerro. Venäjä käytti kaikki paikkansa.
Niin, kukaan ei ole sanonutkaan etteikö numerot olisi oikeudenmukaiset. Mahalasku peliesitys ei ollut.Trullinkaasu sanoi:Valitettavasti pelissä nimeltä jääkiekko numerot kertovat tylyä ja oikeaa kieltä.
Aivan hirveää tuubaa.
Entäs se vitun Leino?:doubtful:Trullinkaasu sanoi:Valitettavasti pelissä nimeltä jääkiekko numerot kertovat tylyä ja oikeaa kieltä.
Aivan hirveää tuubaa. Pesonen, Hyvönen, Santala ja muut. Pysykää vain siellä liigassa. Onneksi MJ-joukkue ei rakennu näistä kavereista. Tai ainakaan ei pitäisi.
Raipe takas!!111 :mad_old:
Einohan oli maaginen. Vai haluatko Janne "ryntääjä" Pesosen kisoihin?Moe Szyslak sanoi:Entäs se vitun Leino?:doubtful: