Euroopan GP 2007: Vapaat harjoitukset

007

Well-known member
Liittynyt
13.1.2007
Viestit
148
Toivottavasti sujuu Räikkösen kannalta hyvin aika-ajot. Täytyy myöntää, että itseltäkin taisi usko loppua tämän vuoden mestaruuden kannalta, mutta näköjään se sopeutuminen vaan kesti vähän pidemmän aikaa.

EI SILLÄ, ETTÄ OLISIN ITSE KIMIÄ TÄÄLLÄ MOLLANNUT ! :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
MaranelloRed sanoi:
Tämä on se kisa jossa Hämilton kohtaa suuria ongelmia eli nollakerho kutsuu. Kimille täyde kymmenen pojoo ja MM sarjan kakkoseksi.
Sun muuten kannattaa varmaan lotota lähiaikoina! :eek:

En tiedä ajaako huomenna, mutta ainakin pirun likelle meni arvaus.
 
Viimeksi muokattu:

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
OoPee sanoi:
Sun muuten kannattaa muuten varmaan lotota lähiaikoina! :eek:

En tiedä ajaako huomenna, mutta ainakin pirun likelle meni arvaus.
Aikansa kun samaa hokee niin...................................

Yllättävää kyllä että ne vaikeudet tuli McLarenin luotettavuuden (siis epä) kautta. Hämilton ei ole tehnyt vielä ajovirheitä "väärissä" paikoissa. Se aika on vasta edessä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
MaranelloRed sanoi:
Aikansa kun samaa hokee niin...................................

Yllättävää kyllä että ne vaikeudet tuli McLarenin luotettavuuden (siis epä) kautta. Hämilton ei ole tehnyt vielä ajovirheitä "väärissä" paikoissa. Se aika on vasta edessä.
Minua lähinnä yllättänyt jottei noita löysiä muttereita ym ole ollut enempää Mäkkäreissä.
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
kouvotsvoni sanoi:
Minua lähinnä yllättänyt jottei noita löysiä muttereita ym ole ollut enempää Mäkkäreissä.
Kattos kisa tarkkaa ni kyllä se niitten tankkausletku ei oikee toimi, ei ne raukat saa sitä pois sitä siitä kunnolla:D
 

Toni_V

Well-known member
Liittynyt
7.12.2004
Viestit
984
Timppa78 sanoi:
Kattos kisa tarkkaa ni kyllä se niitten tankkausletku ei oikee toimi, ei ne raukat saa sitä pois sitä siitä kunnolla:D
Ainakin ennen nuo tankkaussysteemit tulivat FIA:lta eikä tallit saaneet niitä itse rakennella. Siitä tallit valittivatkin kun vempeleet ei toimi kunnolla.

Toivotaan Kimille nyt onnea kisaan, Alonso on varmaankin kevyemmällä autolla liikkeellä joten mahdollisuuksia voittoon on ihan mukavasti.
 
Ylös