Tuskin peruutetaan. Jos Kimi kävisi varikolla, eihän sitä voi perua.Perezillä ei tosin ole tarvetta ohittaa Kimiä ellei sitten haluta varmistaa sitä, että mahdollinen Kimin rangaistuksen peruuttaminen ei pudota häntä palkintopallilta.
Tuskin peruutetaan. Jos Kimi kävisi varikolla, eihän sitä voi perua.Perezillä ei tosin ole tarvetta ohittaa Kimiä ellei sitten haluta varmistaa sitä, että mahdollinen Kimin rangaistuksen peruuttaminen ei pudota häntä palkintopallilta.
Ratin säätöjen kanssa ongelmia, jotain moottorin suhteen varmaan. Eikä saada neuvoa kuskia. Ja hyvä niin.Näinköhän Kimbertonilta loppui renkaat vai onko jotain onkelmaa kun Perez sain kolmen sekan eron äkkiä kiinni
Pirellin käsitys ultra ja super softeista tai ylipäätään pehmeistä renkaista on aika eri kuin oma.Kimillä ollut aika kiukkuisen kuuloinen kisa taas vaihteeksi.
Itse toivon ettei Sky, Mersu ja Hamilton (ja vaikka Ferrari ja Räikkönenkään) saa tuota radioliikennekieltoa muutettua. Ei tarvita insinöörejä kuskien puolesta autoja ajamaan. Jos ei kuski osaa oppia kaikkia ratin nappeja, ottakoot pois liiat napit sieltä.
Senpä vaan taas vaihteeksi sanon, että on vaan taas tylsät renkaat.
Vai bensa loppumassa kuten Kanadassa?:doubtful:Näinköhän Kimbertonilta loppui renkaat vai onko jotain onkelmaa kun Perez sain kolmen sekan eron äkkiä kiinni
Sitten vaan lisää tekniikkaa ja kustannuksia, jotta auto osaa kertoa kuskille/korjata itse ongelmia..... :|Kimillä ollut aika kiukkuisen kuuloinen kisa taas vaihteeksi.
Itse toivon ettei Sky, Mersu ja Hamilton (ja vaikka Ferrari ja Räikkönenkään) saa tuota radioliikennekieltoa muutettua. Ei tarvita insinöörejä kuskien puolesta autoja ajamaan. Jos ei kuski osaa oppia kaikkia ratin nappeja, ottakoot pois liiat napit sieltä.
Melko vaikea luoda pehmeämpiä ja turvallisempia, kun ei saa edes testata niitä.Pirellin käsitys ultra ja super softeista tai ylipäätään pehmeistä renkaista on aika eri kuin oma.
Mikä merkitys?Ja vielä ajamallakin ohi. Ei helvetti.