Eläkkeelle.312T4 sanoi:Minne sitten Hannele Pokka laitetaan???
Tuskin äänestän. Presidentinvaalit tais olla edellinen kerta kun äänestin.
Eläkkeelle.312T4 sanoi:Minne sitten Hannele Pokka laitetaan???
Piia-Noora Kauppi!!!patriot sanoi:Äänestän! Tosin ehdokas on vielä haussa, jotain nuorta ehdokasta ajattelin äänestää. Mutta vaikea on löytää hyvää nuorta ehdokasta, joka voisi parlamentissa pärjätä.:frown:
Jotenkin en ole hänestä innostunut!312T4 sanoi:Piia-Noora Kauppi!!!
Alexander Stubb?patriot sanoi:Äänestän! Tosin ehdokas on vielä haussa, jotain nuorta ehdokasta ajattelin äänestää. Mutta vaikea on löytää hyvää nuorta ehdokasta, joka voisi parlamentissa pärjätä.:frown:
Arvostan korkealle, mutta en ole hänen kanssaan läheskään kaikessa samaa mieltä. Oikeastaan meidän mielipiteemme eroavat niin suuresti, että häntä en voi äänestää.S.A sanoi:Alexander Stubb?![]()
Mitkä eriävät eurooppalaiset asiat ovat esteenä äänestämiselle? Missä eroavaisuus on suurinta?patriot sanoi:Oikeastaan meidän mielipiteemme eroavat niin suuresti, että häntä en voi äänestää.
Stubb on liittovaltiokehityksen kannattaja. Itse en ole! Haluan, että EU pysyy jatkossakin valtioiden liittona, joka tekee yhteistyötä talouden ja kaupan saralla,mutta ei sen enempää.Nopeahuoli sanoi:Mitkä eriävät eurooppalaiset asiat ovat esteenä äänestämiselle? Missä eroavaisuus on suurinta?
patriot sanoi:Stubb on liittovaltiokehityksen kannattaja. Itse en ole! Haluan, että EU pysyy jatkossakin valtioiden liittona, joka tekee yhteistyötä talouden ja kaupan saralla,mutta ei sen enempää.
Esko Seppänen:eek!::thumbup:AMS82 sanoi:Keskustan ja RKP:n ehdokkaat ovatkin tätä myöten vaihtoehtojen ulkopuolella, he kun äänestävät ELDR:n liittovaltiokehitystä tukevan paneurooppalaisen linjan mukaisesti. Ilmeisesti joudut etsimään ehdokasta Vasemmistoliiton ehdokkaiden joukosta. :tongue:
Mitä asioita tarkoitat kun puhut ELDR:n liittovaltiokehitystä tukevasta linjasta? ELDR on liberaali ryhmittymä, mutta en ole huomannut sen olevan kovin liittovaltio myönteinen. Ja Väyrynenkö on äänestänyt liittovaltiokehityksen puolesta? Tuskin!AMS82 sanoi:Keskustan ja RKP:n ehdokkaat ovatkin tätä myöten vaihtoehtojen ulkopuolella, he kun äänestävät ELDR:n liittovaltiokehitystä tukevan paneurooppalaisen linjan mukaisesti. Ilmeisesti joudut etsimään ehdokasta Vasemmistoliiton ehdokkaiden joukosta. :tongue:
Hyss hyss, täällä ei saa tunnustaa olevansa kepulainen, etkö ole jo oppinut!312T4 sanoi:Onkohan täällä muitakin kepulaisia kuin minä![]()
![]()
![]()
Ihan noppeesti ajatellen ni putriot ja Olka :thumbup:312T4 sanoi:Onkohan täällä muitakin kepulaisia kuin minä![]()
![]()
![]()
Miksi? Mitäs vikaa Paavossa on?patriot sanoi:En tosin ajatellut Pavea äänestää.
Ehkä aika on ajanut Paavon ohitse!Ilmari sanoi:Miksi? Mitäs vikaa Paavossa on?