Eurovaalit

äänestätkö eurovaaleissa???

• En äänestä

Äänet: 18 27,7%
  • Äänestän

Äänet: 33 50,8%
  • En tiedä vielä

Äänet: 10 15,4%
  • Riippuu fiiliksistä vaalipäivänä

Äänet: 4 6,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    65

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Nopeahuoli sanoi:
Mulla on aina ollut sellanen huoli, kylan omana poikana ;) , etta koko Euroopan Parlamentille ja sen arvostukselle tehdaan vaan hallaa, kun sinne valitaan joitain vaisasia tai salmelaisia tai vastaavia.

Suomalaiset valittavat sen instituution etaisyydesta ja morkkaavat sita ja silti sinne valitaan kaiken maailman iltatahtipoliitikoita ja julkkiksia.

Ei mikaan ihme, etta arvostus on nollassa :( Itseaiheutettua arvonlaskua.

Kansa valitsee itsensä näköiset edustajat!!! Eikö vain:confused:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Maikkarin uutisissa puhuttiin eurovaalien rahoituksesta; Virrankosken vaalibudjetti oli 300000 euroa:eek!: Esko Seppäselläkin oli melko paljon! Anneli ei vielä julkistanut budjettiaan:nope:

Eniten ilmaista julkisuutta ovat tutkimusten mukaan saaneet Ville ja Anneli:thumbup:

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Äänestän jotain nättiä naisjulkkista, jotta voin katsella sitten häntä Uutisvuodossa ensi syksyllä tai talvella.

Wasserschwein

Well-known member
312T4 sanoi:
Onkohan täällä muitakin kepulaisia kuin minä:D :D :D
Näissä vaaleissa minäkin olen kepulainen tai demari, en ole vielä päättänyt kumpi.

Olen aina äänestänyt kokoomusta, mutta taannoin päätin, että jos kokoomus ottaa Viivin ehdokaslistalleen niin sen jälkeen en enää äänestä ko. puoluetta.

Jos joku bimbo urheilutoimittaja haluaa "pomppimaan Rysseliin", kuten Viivi asian ilmaisi, ainoina ansioinaan paljon julkisuutta saaneet lesbotanssit ja tämä "osaaminen" täyttää kokoomuksen ehdokaskriteerit niin saavat tulla jatkossa toimeen ilman meikäläisen ääntä. On siinä meillä kyky-puolue! :yuck:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Wasserschwein sanoi:
Näissä vaaleissa minäkin olen kepulainen tai demari, en ole vielä päättänyt kumpi.

Olen aina äänestänyt kokoomusta, mutta taannoin päätin, että jos kokoomus ottaa Viivin ehdokaslistalleen niin sen jälkeen en enää äänestä ko. puoluetta.

Jos joku bimbo urheilutoimittaja haluaa "pomppimaan Rysseliin", kuten Viivi asian ilmaisi, ainoina ansioinaan paljon julkisuutta saaneet lesbotanssit ja tämä "osaaminen" täyttää kokoomuksen ehdokaskriteerit niin saavat tulla jatkossa toimeen ilman meikäläisen ääntä. On siinä meillä kyky-puolue! :yuck:
Tervetuloa kotiin!:thumbup:

Stig Helmer

Banned
Wasserschwein sanoi:

Älä nyt tuollaisen takia vaihda leiriä! Samanlaisia pellejä/pimboja siellä on kaikilla muillakin! (Riitta Väisänen, Maria Gusenina jne...)

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Stig Helmer sanoi:
Älä nyt tuollaisen takia vaihda leiriä! Samanlaisia pellejä/pimboja siellä on kaikilla muillakin! (Riitta Väisänen, Maria Gusenina jne...)
Maria GuZenina, Stig hyvä:thumbup:

Kokoomustako se Stig meinaa äänestää:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahans, kävin noissa vaalikoneissa ylellä ja hesarissa. Hesarin mukaan mun pitäis äänestää:

Sija Ehdokasnumero ja nimi Puolue Pisteet

1. 107 Kanerva Seppo Liberaalit 380
2. 33 Melville Anthony SDP 312
3. 23 Elo Mikko SDP 303
4. 164 Sinisalo Pekka Perussuomalaiset 278
5. 51 Kuoppamäki Jukka Kokoomus 262

Archie

Well-known member
Myöskin hesarin vaalikoneella..

1 145 Ahvenjärvi Sauli Kristillisdemokraatit 365
2 61 Stubb Alexander Kokoomus 343
3 44 Huhta Seppo Kokoomus 340
4 181 Takkula Hannu Keskusta 337

En ollut ajatellut äänestää ketään heistä.. katsotaan nyt.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Laimeata tuo vaalitaistelu:yuck: Ei kunnon keskustelua mistään ja ehdokkaatkin ovat hiljaa; pelkäävät kai tekevänsä virheitä!

patriot

Foorumin senaattori
Onkos tv:stä odotettavissa mitään kummempaa debattia ehdokkaiden kesken?:confused:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
patriot sanoi:
Onkos tv:stä odotettavissa mitään kummempaa debattia ehdokkaiden kesken?:confused:
Aivan!!! Ja vaalit ovat kolmen viikon päästä! Kummallisen laimeata, toivottavasti edes "Suuri vaalikeskustelu " tulee, tai jokin vastaava, mutta epäilen! Kai puolueet säästelevät rahojaan näissä eurovaaleissa:nope:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Olen sekä varsinaisena äänestyspäivänä että ennakkoäänestysaikana jossain kuusen näreessä väijyssä, joten äänestämisen kanssa voi olla vähän niin ja näin. Toki on hyvinkin mahdollista että siellä voisi äänestää tilanteen mukaisesti, mutta katsotaan nyt.. ehdokas on vielä hakusessa..

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Ylen Sankia Priha sanoi:
Olen sekä varsinaisena äänestyspäivänä että ennakkoäänestysaikana jossain kuusen näreessä väijyssä, joten äänestämisen kanssa voi olla vähän niin ja näin. Toki on hyvinkin mahdollista että siellä voisi äänestää tilanteen mukaisesti, mutta katsotaan nyt.. ehdokas on vielä hakusessa..
Väyrysen Paavohan on isänmaallinen:thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Väyrysen Paavohan on isänmaallinen:thumbup:
Jos jääräpäinen tyhmyys lasketaan isänmaallisuudeksi, niin kyllä, kyllä Väyrynen on isänmaallinen.

Nythän se haukku Vanhasen Matin (oman puolueen puheenjohtajan) täysin tässä EUn puolustusasiassa.

Jossain lehdessä luki opastuksena Pavelle että kyllä se oppi-isä Kekkonenkin muutti mieltä kunhan vain ymmärsi faktat. Väyrynen ei sitä tee.

20-30 vuotta kun sitä vielä jaksais niin pääsis siitä.