OoPee
Nuori ikäisekseen
Ässä ja venäläiset, kuin kaksi marja(tta)a...
Sillä erolla kuitenkin, että kellekään ei tulis mieleen ryhtyä paistamaan Ässää voissa.
...luulis meinaan jonkun halvan rypsiöljynkin riittävän.
Ässä ja venäläiset, kuin kaksi marja(tta)a...
Sillä erolla kuitenkin, että kellekään ei tulis mieleen ryhtyä paistamaan Ässää voissa.
...luulis meinaan jonkun halvan rypsiöljynkin riittävän.
biisikin erottui positiivisesti joukosta
Mieskuoro Huutajat vois olla kova sana ens vuonna. Tulis jo enämpi pinnoja pelkästä erikoisuudesta..
...ja tästä tuli meileen, että eikö siellä Ylessä kellekään tosiaan tullu mieleen sanoa Sillanpäälle, että tossa kauluspaidassa (ja farkuissa) ei oo asiaa kameran eteen? :doubtful:
Norjan kommentaattori totesi saman, tosin hieman eri sanoin....ja tästä tuli meileen, että eikö siellä Ylessä kellekään tosiaan tullu mieleen sanoa Sillanpäälle, että tossa kauluspaidassa (ja farkuissa) ei oo asiaa kameran eteen? :doubtful:
Miksei? Asiallinen pukuhn tuo, vapaalla sitten tuulipuku....ja tästä tuli meileen, että eikö siellä Ylessä kellekään tosiaan tullu mieleen sanoa Sillanpäälle, että tossa kauluspaidassa (ja farkuissa) ei oo asiaa kameran eteen? :doubtful:
Ai niinku miten..? Selitä tyhmälle, please. Mie olen yrittäny keksiä jotain, mutta turha on ollu työnsä..
Norjan kommentaattori totesi saman, tosin hieman eri sanoin.![]()
Samalla ois voinu sanoo suoraan ettei Sillanpäällä ole asiaa kameran eteen..![]()
Vellulla on melkoisesti ilmaa tekstissä. Sinertää ihan vasta lopussa. Pännii vissiin.
No ei siinä mitään näin se on monessa toisessakin kodassa täällä maailman periferiassa.
Norjan kommentaattori totesi saman, tosin hieman eri sanoin.![]()
Olihan toi ihan kohtalaisen hyvä biisi, mutta eipä se pärjännyt edes huonommilleen.
No siis olihan tuo nyt kuitenkin hieman erilaista musiikkia kuin se perinteinen euroviisuhumppa (Kreikalla ja Turkilla "sama" biisi jo ties kuinka monetta kertaa). Niin melodialtaan kuin esitykseltäänkin.
Vaikeehan tätä sen ihmeemmin on selitellä, mun mielestä erottui joukosta ja näköjään aika monen muunkin mielestä :wink:
Niin en minä nyt kuitenkaan väitä, että tota biisiä jatkossa kauheen montaa kertaa vapaaehtoisesti viittisin kuunnella, mutta kysehän siis onkin Euroviisuista.
En sitten vaan ymmärrä. Samapa tuo sinänsä..