Veikkauksia miksei naapurimaiden mummot äänestä suomea?Virokin petti Suomen, mutta Saksa sentään antoi yhden pisteen Suomelle.
Eivät halua naida meijän hupakkoa. dingdongVeikkauksia miksei naapurimaiden mummot äänestä suomea?
...mutta onneksi nämä ovat kuitenkin musiikki- eivätkä missikilpailut.No ei se nyt huono
Taikka sitten tuo Suomen renkutus oli vaan oikeasti aika paska, iltapäivälehtien hehkutuksesta huolimatta.Taisi Suomelle käydä samalla tavalla kuin vuoden 1965 euroviisuissa eli laulun sanat tulkittiin väärin tai sitten suudelma oli liikaa katsojille ja asiantuntijaraadeille.
.Paras voitti.
Tämä.Taikka sitten tuo Suomen renkutus oli vaan oikeasti aika paska, iltapäivälehtien hehkutuksesta huolimatta.
Joo, siihen pusuunhan se nyt kaatui Mä luulen, että Eurooppa oli ihan liian valmis tuollaisiin bimbopurkkapoppirenkutuksiin jonka kertosäkeen melodia laittaa ihmiset repimään hiuksia päästään. Finaalin toiseksi ärsyttävin biisi Maltan jälkeen.Suomen euroviisuedustaja Krista Siegfrids oli hieman pettynyt häntäpäähän jäämisestä Euroviisujen finaalissa. Häntä harmitti se, etteivät eurooppalaiset olleet valmiita hänen esityksensä naisten väliseen suudelmaan.
-Totta kai on pettynyt, mutta enemmän sen takia, että Eurooppa ei ole valmis tähän. Se ei tunnu hyvältä, Krista Siegfrids sanoi finaalin jälkeen.
Siegfrids on kuitenkin ylpeä siitä, että on tehnyt jotain historiallista.
- Muutama vuosi sitten, kun t.A.T.u Venäjältä halusi tehdä tyttösuudelman, Euroopan yleisradioyhtiö EBU kielsi sen. Nyt he eivät kieltäneet sitä. Muutos on tapahtunut ja olen ylpeä siitä, Siegfrids sanoo.
Vähän tuntui sitä lirahtaneen päähänkin.Tämä.
Esitys oli hyvä, biisi taas oli sieltä itsestään.