Ex Tempore -joulukalenteri kun ei parempaakaan ole.

burb

.
Tämän päivän luukku on myyty ulkomaisille investointiyhtiöille.

burb

.
Tänään luukusta pompsahtaa reilu kolme tuntia joulumusaa. Teen näin silkkaa ilkeyttäni.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eikö tänään ole Lusijan päivä. Tähän kuva jostain lusijasta suorittamassa kakkua.

burb

.
Tämän päivän luukussa on joulukuusi!
ÄHÄHÄHÄÄÄ!!! Onpa hauska sanaleikkihassuttelu! Eiks vaan!?!? Oon "vähän" ylpeä tämmöisestä hauskasta pikku kikkailusta!
(Siis tässä pitää tietää että kuusi, niinku se puu, ja numero kuusi kirjoitetaan samalla tavalla. Kuvassa siis se numero kuusi ihan numerona eikä kirjoitettuna, eli "6".)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tämän päivän luukussa on joulukuusi!
ÄHÄHÄHÄÄÄ!!! Onpa hauska sanaleikkihassuttelu! Eiks vaan!?!? Oon "vähän" ylpeä tämmöisestä hauskasta pikku kikkailusta!
(Siis tässä pitää tietää että kuusi, niinku se puu, ja numero kuusi kirjoitetaan samalla tavalla. Kuvassa siis se numero kuusi ihan numerona eikä kirjoitettuna, eli "6".)
Eikä ole. Ei. Ei kannattaisi ylpeillä jouluna kikkailemalla. Se voi osua vielä omaan nilkkaan.

TIEDÄ, ETTÄ TONTUT TARKKAILEE SINUA.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
En viitsinyt käyttää koko iltaa sarjistoikin hakemiseen, niin laitoin nyt sitten tänne tämän. Teemaa piisaa jouluaattoon asti.

Ria

Jäässä
Edit: hups se tän päivän luukku ehtikin just näköjään ilmestyä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Päivän kakkosluukusta (heh, kakkosluukku, tirsk, :D) löytyy puolestaan tällainen:

Davros

Well-known member
Olen jo vuosia ostanut tämmösen samanlaisen arpajoulukalenterin. Tänäaamuna (17.12) kun luukun avasin, niin koodihan oli 00107. En ole vielä mitään voittanut, mutta jos nyt ei tule voittoa niin lupaan etten enää noita kalentereita osta. Kerron sitten jouluaattona (ehkä jopa aiemmin) voitinko mitään. Joku kuntosalikortti tuosta tulisi.