F1 2010 Bahrain GP - vapaat harjoitukset

Veidt

Well-known member
Ei pelitä ei... eipä tuolla kyllä kukaan ajelekaan.

Tööt

Well-known member
BBCllä kerrottiin että Mäkki kuskit ohjaavat polvellaan ilmantuloa takasiivelle. Ei ole laitoin koska kuski ei kuulemma ole auton osa.

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
Olisi kyllä hienoa uskoa noita muutamia "asiantuntijoita", joiden mukaan vahvimmat tallit olisivat Red Bull ja Mercedes. Minä ostan ainakin mielelläni ajatuksen.

Ghost_Glove

Jääkausi
Sijainti
Ylöjärvi
Kyllä Kovis ainakin paremmin pysyy radalla kuin Trulli... :thumbup:
Trullihan kävi joka kiekalla jossain kohtaa pitkänä.

Dev

Well-known member
Hyvä Heikki! Kyykyttää aivan kybällä Trullia! Jokohan Italialainen alkaa kohta murtumaan?

mjs

Long easy right sumppuun
Onpahan taas rumin radalla nähty viritys pitkään pitkään aikaan tuo Mäkkärin ..mikälie takaosa.

Dev

Well-known member
Mäkkäri on meikäläisen mielestä ainakin ihan tyylikäs kärry. Toi Mersu sen sijaan on todella ykstoikkosen näköinen. :yuck:

Lugera

Well-known member
Kiva kun ite en oo nähny vielä kun muutaman vilauksen Lotuksesta jostain ilmaisstreämistä joka lagii pirusti ja katkeilee viiden sekunnin välein, eikä Formula1.comin livetiming tai MTV3 F1 "Tulospalvelu" (aka. juosten kustu) suostu vaivatta toimimaan.

Veidt

Well-known member
Mäkki ja Ferrari käressä.. me o hävitty tää peli.

Ukyo Katayama

Well-known member
Kiva kun ite en oo nähny vielä kun muutaman vilauksen Lotuksesta jostain ilmaisstreämistä joka lagii pirusti ja katkeilee viiden sekunnin välein, eikä Formula1.comin livetiming tai MTV3 F1 "Tulospalvelu" (aka. juosten kustu) suostu vaivatta toimimaan.
Itsekin olen duunissa ja ihan vaan tämän ketjun varassa. Joku voi sitten tehdä jotain koostetta asioista, mitä tämän session pohjalta voisi päätellä...voimasuhteita jne.

Lugera

Well-known member
Itsekin olen duunissa ja ihan vaan tämän ketjun varassa. Joku voi sitten tehdä jotain koostetta asioista, mitä tämän session pohjalta voisi päätellä...voimasuhteita jne.
Ja mulla on kansantalouden tunti, kiinnostaa vähemmän kun kilo paskaa. Huoh.
:nope:

Dev

Well-known member
Näin äkkiseltään kun on katsonut, niin kyllä McLaren ja Ferrari näyttävät ihan hyviltä, eikä toi Mersukaan kovin huonolta näytä, Red Bullista ei vielä ole saanut oikein mitään kuvaa.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Lotukset vielä 2.5 sekuntia seuraavista. Virgin ajanut installaatiokierrokset ja Hispanialla siestaa..

Heikin autossa teknistä vikaa. Perse tulessa.