heh. noista kierrosajoista just sen huomaa kuinka arcadee koko peli on.
Miks sen pitäis olla joku täysverinen simulaatio? Ihan helvetin hauskaa se on noin, ja ehkä jopa parempikin että saa hiukan vaihtelua noihin simuihin!
Mua on aina keljuttanut simutouhuissa (kohta 15 vuotta pää-asiassa simuillut) ylivakavat elitistipellet jotka luulevat että simut ovat yhtään sen erikoisempaa
tai erityisempää kuin muukaan pelailu. Ihan tasan videopelien pelaamista se on siinä missä muukin. Erona on että osa simufriikeistä laittaa tuhottomasti rahaa
harrastukseen, toisaalta jotkut kun naama rytyssä tietokoneen edessä vääntävät niin onhan siinä vaikea myöntää että vittu videopelejähän minä vain pelaan.
Onhan siinä haastettakin, mutta ei sekään yksinään riitä tekemään siitä mitenkään eri tasolle nostettavaa videopeliharrastusta..
On sitä haastetta monessa muussakin peleissä, sellaistakin mihin ei omat sormet taipuisi vaikka miten yrittäisi.
Canukki sanoi:
Noista kommenteista on helppo valita omaa tallia nuolevat kommentit, mutta miten pystyis saamaan muiden tallien (menetetyn) mielenkiinnon takaisin? .
Ilmeisesti jos osoitat medialle tyytymättömyytesi talliin niin muut noteeraavat sinut paremmin, ja jos pärjäät hyvin niin sinusta kiinnostuneet tiimit ehkä tulevat takaisin paremman tarjouksen kanssa. Näin olen kuullut, en itse ole pelannut uraa tarpeeksi pitkälle kokeakseni moisia.