Pikkasen kutkuttaas hommata tämä peli, kun kerrankin on sellainen kone joka jaksaisi uusia pelejä pyörittää. Mutta sen verran kuitenkin kuullut huonoa liittyen bugeihin ja ajamiseen tietokonetta vastaan, että voipi jäädä ostamatta. :dunno:
Niin, tämä purkkavirityshän on käytössä vain harjoituksissa ja aika-ajoissa.Ehkä se suurin syy miksi itse en peliä ostanutkaan oli se, että tekoäly ei oikeasti radalla aja vaan ne ilmestyvät laskemoidusti aina pelaajan lähettyville. Tästä syystä muiden autojen kierrosaikoja ei näe joten erojakaan ei voi tarkkailla kesken kilpailun.
Ja kilpailun ensimmäisellä kierroksella, muuten ajat vaikuttavat varsin aidoilta...Niin, tämä purkkavirityshän on käytössä vain harjoituksissa ja aika-ajoissa.![]()
No kyllähän tuossa saisi astetta herkempi vaurionnmallinnus olla. Aika kovaa saa täräyttää ennen kuin esim. renkaat lähtee irti. Siivetkään eivät niin kamalan herkästi mene rikki, mutta kun menevät, niin hienosti lentelee kyllä hiilikuidun palaset ilmassa. :thumbup:Onko kolareihin saatu mitään realistisuutta vai ovatko ne edelleen sitä, että toisen konttiin saa ajaa toistasataa lasista ennen kuin mitään tapahtuu ja silloinkin koko etu/takasiipi tippuu kokonaisuudessaan radalle ilman mitään näkyviä hiilikuidunpalasia yms.
Puhkeaa. Ja vähän liiankin herkästi. Saattaa saman session aikana useaan kertaan puhjeta, eikä sillä ole ajamisen kanssa mitään tekemistä. Eli yksi bugi tämäkin. Itse en onneksi ole vielä tähän törmännyt. Toivottavasti kuitenkin korjataan päivityksessä.Entä puhkeavatko renkaat?
Logitech Profilerilla ja sitten sieltä pelin asetuksista. Kääntösäde ainakin kannattaa laittaa vaan jotain 240 astetta kun eihän se tuossa pelissäkään sen enempää käänny. Linearity 100 % ja Saturation 80% deadzone ei ollenkaan.Miten teet ohjainasetuksia? Mä en saanut juuri mitään järkevää aikaan.
Karjaisemalla perkeleen kovaa!Miten tuosta multiplayer-tilasta saisi muiden hölötykset pois korvista ainakin silloin kun ollaan ajamassa? En kyllä tosin jaksaisi niitä valikoissakaan kuunnella.