F1-foorumi tietäjä

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
En tiedä olenko oikea henkilö tekemään tätä, mut mua kiinnostaisi tietää et kuinka hyvin te tunnettu toisenne. Eli nyt kerrotte nyt esim. minusta kaiken mitä tiedätte ja mää sit sanon et pitääkö tiedot paikkaansa ja sit esim jos Pyryf kommentoi seuraava kertoo hänestä kaiken mitä tietää. Tajusitteko?
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Isokasilla jo melkein kohta neljätonnia täynnä. Kova tahti hällä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tiedän hahmosta Nurtsi, että se ottaa pizzan aina sipulilla. Kelatkaa. Pelkällä sipulilla. Ihan ihme jätkä. Oikeesti.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Heitti AJ:n kuiluun; jäi orvoksi teini-ikäisenä; kaksi lasta, lasten äiti kuollut; menetti raajansa traagisessa laavaonnettomuudessa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mä en tiedä kenestäkään mitään. Kaikkein vähiten itsestäni. Ja muutenkin aika hankala kertoa ihan kaikki jostain asiasta.

Eiku tiedänhän mä että foorumin modeilla on muitakin yhteisiä harrastuksia ku moderointi. Kas, tässäpä salakuva modeista lasitornissaan, josta he ovat tulevat tuomitsemaan yksiä sun toisia:

 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Kyllähän täällä tunnetaan, ihmiset liiankin hyvin tai ainakin tuntuu siltä vaikka asiat voivat toisin olla.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ahaa, nyt ymmärrän. Mulla on Sitikka ja kuntoilen!
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Tiedän hahmosta Nurtsi, että se ottaa pizzan aina sipulilla. Kelatkaa. Pelkällä sipulilla. Ihan ihme jätkä. Oikeesti.
Sä tajusit idean hienoa. :)

Idea on siis, et nyt se joka laittaa viestin kertoo kaiken jonka tietää minusta ja sit sen jälkeen minä kerron pitävätkö tiedot paikkaansa ja sit seuraava arvio mun arvioijan.

Anteeksi en osaa selittää, joten tässä esimerkki:

Herra X: tiedäm iso8:sta et hän on tyhmä

Minä: On totta.

herra z tiedän herra x:stä et hän on viksu


tehkää näin
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tiedän hahmosta Nurtsi, että se ottaa pizzan aina sipulilla. Kelatkaa. Pelkällä sipulilla. Ihan ihme jätkä. Oikeesti.
Sä tajusit idean hienoa. :)
Hyvä, Pyrysin ansiosta mäkin hogasin, kivaa, jatketaan!

Mä tiedän tästä hahmosta Nurtsi sen, että se ottaa pizzan aina sipulilla. Lisäksi hahmon nimimerkki tuo mieleeni Nurmikon isolla ännällä. Sellaisen tuuhean ja tummanvihreän, joka tuoksuu elokuulle. Ihme jätkä. Kelatkaa.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Puolipöhköstä tiedän vähän: Hän on mies. Heh. Sun vuoro.
 
Ylös