F1- foorumin kevätkartpläjäys 2008, Forssa

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Sekaan vaan, siitä se ura urkenee.

Heitin tässä ehdotuksen että lasketaan tänä vuonna joka kisasta pisteet yhteen ja lisäehdotuksena voisi olla naistensarjassa omat pisteet eli sulla on hyvät mahkut vaikka F1 Forumin 2008 Naistenmestaruussarjan voittoon! ;)

Käy ilmoittautumassa tuossa toisessa toikissa ja laita että mitkä päivät sulle käy.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mää voi vorssaan tulla, mun ekan tyttöystävän kihlattu opiskeli siällä jotain kartanpiirtämistä.
 

Örfil

Guest
Ei kai se ole ainoa syy tulla Vorssaan ;)

Käy ilmoittautumassa sinäkin tossa toisessa topikissa.


Edit: "ekan tyttöystävän kihlattu" - mikä ihmeen kuvio toi on ollut :eek!: :eek!:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jussi sanoi:
Edit: "ekan tyttöystävän kihlattu" - mikä ihmeen kuvio toi on ollut :eek!: :eek!:
Kolmio. Sen kulmien summa on 180 astetta- siis täydessä tanassa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Ei kai se ole ainoa syy tulla Vorssaan ;)

Käy ilmoittautumassa sinäkin tossa toisessa topikissa.


Edit: "ekan tyttöystävän kihlattu" - mikä ihmeen kuvio toi on ollut :eek!: :eek!:
Jussi, viittisitkö muuttaa titteliksesi ETUPUIKKO?:doubtful:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Harkitsen, koska asun Tampereella niin matkat ei vissiin olis ongelma.

En ole ajanut minäkään moisella vehkeellä koskaan, joten SA:lla on hyvät mahkut voittaa ainakin meikäläinen.

Onkos tässä nyt miten kiire tehdä asiasta päätös?
 

Örfil

Guest
Banaani sanoi:
Onkos tässä nyt miten kiire tehdä asiasta päätös?
Mieluiten aika pian niin päästään varaamaan mieleinen viikonloppu ajoissa. Ne menee suht äkkiä...

Ja huomasithan että Treelta on kimppakyytiä paikalle.

Parhaalle päivälle jo 5 kuskia kasassa :) :)
 
Viimeksi muokattu:

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Lupasin tulla vaikken ole ikinä ajanutkaan. :eek:

EDIT: ja kyydin tarvitsen, eli joku laupias samarialainen joka haluaa meikäläisen Hervannasta hakea ilmottautukoon.
 

Örfil

Guest
Kyyti järjestyy. Sovitaan autot ja aikataulut lähempänä kun tiedetään kaikki osallistujat. Mutta kyyti on siis varma.
Jos kukaan ei ajele ihan Herwoodin kulmilta, niin pääsetkö helpolla lähemmäksi keskustaa?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jos joku nyt jostain ihmeen syystä Nummi-Pusulan tienoilla sattuisi heilumaan, minun kyydissäni kyllä pääsee Forssaan. :D
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17745
Sijainti
East of Eden
S.A sanoi:
Jos joku nyt jostain ihmeen syystä Nummi-Pusulan tienoilla sattuisi heilumaan, minun kyydissäni kyllä pääsee Forssaan. :D
Minä taas mietin tuota S.:;n hymiötä tuossa lopussa, miksi se on siinä? :idea:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Jussi sanoi:
Kyyti järjestyy. Sovitaan autot ja aikataulut lähempänä kun tiedetään kaikki osallistujat. Mutta kyyti on siis varma.
Jos kukaan ei ajele ihan Herwoodin kulmilta, niin pääsetkö helpolla lähemmäksi keskustaa?
23 kulkee nätisti keskustaan. :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
PekPoy sanoi:
Karting-suorituksesi nähtyään mahdollinen kyytiläinen tosin turvautunee muunlaiseen paluukyytiin.
Niin hän haluaa varmasti tehdä jo muutaman kilometrin ajomatkan jälkeen ennen kuin Forssa vielä missään häämöttääkään. :rolleyes:
 

Örfil

Guest
S.A sanoi:
Jos joku nyt jostain ihmeen syystä Nummi-Pusulan tienoilla sattuisi heilumaan, minun kyydissäni kyllä pääsee Forssaan. :D
Onko pakko heilua että pääsee kyytiin?
 

Örfil

Guest
Ekat seitsemän kuskia jo kasassa usealle ehdotetulle viikonlopulle, vielä porukkaa lisää niin saadaan A ja B finaalit aikaiseksi.

Hienoa että näin moni ilmoittautui jo yhden päivän aikana :) :) :)
 
Ylös