F1- foorumin kevätkartpläjäys 2008, Forssa

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Jussi sanoi:
************************

Rata varattuna meille 10.5.2008 klo 12-14:00. Kaikki ilmoittautuneet saivat tänään lisää dataa PM:nä
************************
Saattaisin paastakin....
Varmistan viikolla....
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Jacques sanoi:
Jep, tulen. Olen jo ilmoittautunutkin. Tuollahan olin viime vuonnakin ajamassa. Se oli selkeästi viime vuoden parhaiten järjestetty kuntoajo. Ainakin niistä neljästä, joissa itse olin mukana. :)
Ja tuonnekin ois tarkoitus lahtea, kyllakin maastopyoralla ja ihan kuntoilumielessa frendin kanssa... :thumbup:
 

Örfil

Guest
Jes! Myllis pääsi mukaan kisaamaan ja nyt meillä on kymmenen kuskia kasassa. B-finaali ajetaan siis 5:llä ja A-finaali 6:lla kuskilla.

Maksimimäärähän autoja on 7 yhtä aikaa radalla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Myllis sanoi:
Ja tuonnekin ois tarkoitus lahtea, kyllakin maastopyoralla ja ihan kuntoilumielessa frendin kanssa... :thumbup:
Loistavaa! :thumbup: :thumbup:
Itselläni on tänä vuonna tavoitteena pysyä "pääjoukossa" loppuun saakka, mutta sehän riippuu pitkälti siitä miten hyvin kesä menee. :)
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Olen maksanut ja ilmottautunut. Tuleepahan koettua tämäkin, en tosiaan ole koskaan ennen ajanut karting-värkeillä. Toukokuussa voi pukata jännäkakkaa.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Jacques sanoi:
Loistavaa! :thumbup: :thumbup:
Itselläni on tänä vuonna tavoitteena pysyä "pääjoukossa" loppuun saakka, mutta sehän riippuu pitkälti siitä miten hyvin kesä menee. :)
Josko saisin kilpafillarin lainaksi, niin saattaisin harkita hiukka jopa lujempaa vauhtia...
Tuolla 29 tuumasella ei kylla yli 28 km/h keskivauhtia menna, ei meikalaisen perseella... :rolleyes:
 

Örfil

Guest
Banaani sanoi:
Olen maksanut ja ilmottautunut. Tuleepahan koettua tämäkin, en tosiaan ole koskaan ennen ajanut karting-värkeillä. Toukokuussa voi pukata jännäkakkaa.
Ei haittaa, ne on lainahaalarit, missä ajetaan ;)
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ei mitään omia karkki-autoja, mieluummin tasavertaisilla autoilla lähdetään liikenteeseen.

EDIT: Tai muuten tuon oman autoni tuohon rataan. :D Mahtuu hyvin. :D
 

Örfil

Guest
Ei ole muuten mitään hajua että kuinka tasaisia nuo autot ovat.

Sellainen vaikutelma kuitenkin jäi mieleen, kun käväisin siellä viime syksynä ja kurkkasin samalla hallin puolelle ja vaihdoin pari sanaa henkilökunnan kanssa, että ajokalusto on aina ok.

Ja salaharjoitteluahan ei ole kielletty, eli voipi olla että täytyy käydä tyypittämässä rataa pari kertaa ennen kisaa ;) :thumbup: ....siitä kun sattumoisin ajelen ohi melkein viikottain.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jussi sanoi:
Ei ole muuten mitään hajua että kuinka tasaisia nuo autot ovat.

Sellainen vaikutelma kuitenkin jäi mieleen, kun käväisin siellä viime syksynä ja kurkkasin samalla hallin puolelle ja vaihdoin pari sanaa henkilökunnan kanssa, että ajokalusto on aina ok.

Ja salaharjoitteluahan ei ole kielletty, eli voipi olla että täytyy käydä tyypittämässä rataa pari kertaa ennen kisaa ;) :thumbup: ....siitä kun sattumoisin ajelen ohi melkein viikottain.
No, kaikki karkkiautot katsastukseen, siihen nopeuden mittaamiseen.:D Ei se mitään mutta en meinaa jaksaa odottaa toukokuulle, että pääsee ajamaan.
 

Örfil

Guest
Niin, ja peräti kolme Foorum-kisaa luvassa kaudelle: Vorssa, Manse ja Hyvinkää ja lisääkin saattaa tulla riippuen porukan innosta ja kukkaronnyöreistä ;)
 

Örfil

Guest
Onko mitää hyvää selitystä miksi piirroshahmo Moe välttelee näitä Foorumin miehisiä voimia ja kykyjä vaativia mittelöitä? :mad_old:

Paras antaa NYT hyvä selitys, eikä lymyillä siellä eri ratojen seutuvilla aidan takana!

;)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Onko mitää hyvää selitystä miksi piirroshahmo Moe välttelee näitä Foorumin miehisiä voimia ja kykyjä vaativia mittelöitä? :mad_old:

Paras antaa NYT hyvä selitys, eikä lymyillä siellä eri ratojen seutuvilla aidan takana!

;)
No ainakin tällä hetkellä selkä ei antaisi periksi. Yhtenä kesänä vähän ajelin, ja olin ihan 'jäässä' koko ajan.

Tokihan sitä yhden kerran vois ajaa ja olla sen jälkeen kipeenä viikon.

Niin, tää tämänhetkinen kipu tuli, kun, hölmö, tein selkälihasliikkeitä torstaina.:jaska: :thumbfh:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Myllis sanoi:
Josko saisin kilpafillarin lainaksi, niin saattaisin harkita hiukka jopa lujempaa vauhtia...
Tuolla 29 tuumasella ei kylla yli 28 km/h keskivauhtia menna, ei meikalaisen perseella... :rolleyes:
Mulla olis Colnagon cyclocrosseri sillon todennäköisesti vapaana, mutta ellen väärin muista, niin olet mua sen verran pidempi, että mun pyörä olisi sulle liian pieni? Runkokoko on 54..

Edit: tosin se ei ole vielä edes tullut mulle.. :D

Edit2: juuh, ei lätistä tästä aiheessa enempää tässä toikissa, ettei jussi tirvaise turpaan.
 

Örfil

Guest
Joo, kiitos herrat. Pyydän jatkamaan näitä pyöräilyaiheisia keskusteluja kalastus-ja veneilytoikin puolella - kiitos ;)
 
Ylös