Saattaisin paastakin....Jussi sanoi:************************
Rata varattuna meille 10.5.2008 klo 12-14:00. Kaikki ilmoittautuneet saivat tänään lisää dataa PM:nä
Varmistan viikolla....
Saattaisin paastakin....Jussi sanoi:************************
Rata varattuna meille 10.5.2008 klo 12-14:00. Kaikki ilmoittautuneet saivat tänään lisää dataa PM:nä
Jep, tulen. Olen jo ilmoittautunutkin. Tuollahan olin viime vuonnakin ajamassa. Se oli selkeästi viime vuoden parhaiten järjestetty kuntoajo. Ainakin niistä neljästä, joissa itse olin mukana.Myllis sanoi:Tuukko Jakkues tuonne?
http://www.tourdehelsinki.fi/
Ja tuonnekin ois tarkoitus lahtea, kyllakin maastopyoralla ja ihan kuntoilumielessa frendin kanssa... :thumbup:Jacques sanoi:Jep, tulen. Olen jo ilmoittautunutkin. Tuollahan olin viime vuonnakin ajamassa. Se oli selkeästi viime vuoden parhaiten järjestetty kuntoajo. Ainakin niistä neljästä, joissa itse olin mukana.
Loistavaa! :thumbup: :thumbup:Myllis sanoi:Ja tuonnekin ois tarkoitus lahtea, kyllakin maastopyoralla ja ihan kuntoilumielessa frendin kanssa... :thumbup:
Jahas.. Don Vito siis.. :mad_old:S.A sanoi:Kyllähän sä tuolta toikista näet, keitä oli ilmoittautunut millekin päivälle ja ketkä ovat vahvistaneet tulonsa...
Josko saisin kilpafillarin lainaksi, niin saattaisin harkita hiukka jopa lujempaa vauhtia...Jacques sanoi:Loistavaa! :thumbup: :thumbup:
Itselläni on tänä vuonna tavoitteena pysyä "pääjoukossa" loppuun saakka, mutta sehän riippuu pitkälti siitä miten hyvin kesä menee.
Ei haittaa, ne on lainahaalarit, missä ajetaanBanaani sanoi:Olen maksanut ja ilmottautunut. Tuleepahan koettua tämäkin, en tosiaan ole koskaan ennen ajanut karting-värkeillä. Toukokuussa voi pukata jännäkakkaa.
No, kaikki karkkiautot katsastukseen, siihen nopeuden mittaamiseen. Ei se mitään mutta en meinaa jaksaa odottaa toukokuulle, että pääsee ajamaan.Jussi sanoi:Ei ole muuten mitään hajua että kuinka tasaisia nuo autot ovat.
Sellainen vaikutelma kuitenkin jäi mieleen, kun käväisin siellä viime syksynä ja kurkkasin samalla hallin puolelle ja vaihdoin pari sanaa henkilökunnan kanssa, että ajokalusto on aina ok.
Ja salaharjoitteluahan ei ole kielletty, eli voipi olla että täytyy käydä tyypittämässä rataa pari kertaa ennen kisaa :thumbup: ....siitä kun sattumoisin ajelen ohi melkein viikottain.
No ainakin tällä hetkellä selkä ei antaisi periksi. Yhtenä kesänä vähän ajelin, ja olin ihan 'jäässä' koko ajan.Jussi sanoi:Onko mitää hyvää selitystä miksi piirroshahmo Moe välttelee näitä Foorumin miehisiä voimia ja kykyjä vaativia mittelöitä? :mad_old:
Paras antaa NYT hyvä selitys, eikä lymyillä siellä eri ratojen seutuvilla aidan takana!
Mulla olis Colnagon cyclocrosseri sillon todennäköisesti vapaana, mutta ellen väärin muista, niin olet mua sen verran pidempi, että mun pyörä olisi sulle liian pieni? Runkokoko on 54..Myllis sanoi:Josko saisin kilpafillarin lainaksi, niin saattaisin harkita hiukka jopa lujempaa vauhtia...
Tuolla 29 tuumasella ei kylla yli 28 km/h keskivauhtia menna, ei meikalaisen perseella...