F1- foorumin kevätkartpläjäys 2008, Forssa

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Jätkä se luistaa joka ajosessiosta :nope:
Ei oo nyt tuuri kohdallaan näiden aikataulujen kanssa yhtään.. :(

Forssan kisaan voisi periaatteessa olla pieni mahis, koska reisivammani takia tuo puolimaraton (10.5.) saattaa jäädä väliin. Noh, samana päivänä on kuitenkin seuran sisäinen pyöräilyn tempoajo, joka kylläkin menisi mulla tässä vaiheessa kautta selkeästi kartingin edelle eikä tämä vamma estä pyöräilyä. Joten se siitäkin pienestä mahdollisuudesta. :)
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Voi huoh minnekkää Forssaa pojat. Muuttakaa schedulee tai siis mestaa ja pistäkää Vantaalle. Tääl o kingit!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Joni sanoi:
Voi huoh minnekkää Forssaa pojat. Muuttakaa schedulee tai siis mestaa ja pistäkää Vantaalle. Tääl o kingit!
Avartaisi sunkin maailmaa kivasti jos kävisit joskus vähän tuulettumassa pk-seudun ulkopuolella. :)
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Laitoinkin jo privaa takaisin Jussille, mutta kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa tietää, niin ilmoitan tännekin, että en pääse talvitesteihin :dunno:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
lfb sanoi:
Laitoinkin jo privaa takaisin Jussille, mutta kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa tietää, niin ilmoitan tännekin, että en pääse talvitesteihin :dunno:
Sama.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Minä taas taidan lähteä treenaamaan 2.5., koska lukuisat suunnitelmani harjoitella edes kerran muualla tuntuvat kariutuvan kerta toisensa jälkeen.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Taidan myös lähteä treenailemaan, mikäli irtolipun hinta on tiedossa.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Hitto, unohdin tuon taman paivan treenin....

Saattaapi jotenkin olla etta ollaan vaimon kanssa mopolla liikenteessa nuina aikoina tuolla suunnalla. Josko keritaan niin eksytaan.
Pelkaan kylla etta ollaan vasta kuuden aikaan illalla tuollapain, mutta saapas nahda... :doubtful:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tänäänkö se oli? Mä luulin että eilen. Olisinhan mä tänään päässyt, mutta 2.5. päivämäärä vaan mainittiin.. :doubtful:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Asiasta on keskusteltu tuolla toisen osaston toikissa. Tuolla. Lisäksi Jussi privaili aiheesta.

Harjoitus piti olla eilen, mutta se peruuntui osanottajamäärän romahdettua.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Jep, viikon loppuosa meni mulla hautajaisiin valmistautuessa ja perjantai oli mulle ja pojille valitettavasti nou kän duu :(

Nyt on sekin sitten takana ja voi alkaa suunnata ajatuksia ens viikonlopun kisaan.
 

Örfil

Guest
Huom! pieni aikataulumuutos. Tulkaa paikalle mieluiten jo 11:30, sillä kuskikokous ja varusteiden vaihto on ennen kisan alkua.

Vastaavasti Autokeidasmöötte muuttuu puolituntia aiemmaksi eli 10:45-11:15 (lähtö radalle).
 

Örfil

Guest
Päivitän tulokset omaan toikkiin heti lauantaina, kun saavumme takaisin kilparadoilta.

Mahdollisesti myös tarinaa kuvien kera itse häppeningistä. No, ainakin jotain jälkipeliä siis luvassa esim. "autoni oli huono, muuten..." ja "nimim. xx ajoi mutkassa sejase epäurheilijamaisesti" -osioiden merkeissä.

;)
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mä voin todeta jo tässä vaiheessa, että autoni oli huono, muuten oisin voittanut ja sitäpaitsi nimimerkki xx ajoi mutkassa sataseitsemän epäurheilijamaisesti!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
tuon takia en rekisteröitynyt aikanaan "kampiakselinsokkatappi-nikillä, vaihtoehtona oli myös "vauhtipyöränstefantiiviste ja sen asennus silikonilla" -nikki tai "Albert Soil": Jussi on Jussi myös siviilissä.
Tässä on vaan sellainen vaara, että sut sekoitetaan yhteen entiseen rallikuskiin!
 
Ylös