F1- foorumin kevätkartpläjäys 2008, Forssa

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Joo, kiitos herrat. Pyydän jatkamaan näitä pyöräilyaiheisia keskusteluja kalastus-ja veneilytoikin puolella - kiitos ;)
*Kaivaa Gardinal 55-kelan esille ja vaihtaa siihen 0,4 millisen siiman*
 

Örfil

Guest
Tiedoksi tännekin että käyn tyyppäämässä radan tossa heti Vapun jälkeen ja laitan kuvaa + rapoa kalustosta & radasta tänne.

Kiistän jyrkästi etukäteisharjoitteluaspektin tältä visiitiltä!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jussi sanoi:
Kiistän jyrkästi etukäteisharjoitteluaspektin tältä visiitiltä!
eli teikäläinen saakin sitten viimesen lähtöpaikan ihan suosista :D
(salaharjoittelullakin on hintansa ;))
 

Örfil

Guest
Jeps, voitas ajella porukalla sinne 2.5. Sehän onkin vapaapäivä eli soitin radalle ja kyselivät että moniko haluis tulla testaamaan autoja? Iltapäiväksi saisivat autot paikalle ja ajeluhan tuolla on halpaa kuin saippua!

Tällä hetkellä mukaan lähtee mä, juniori ja ehkä esikoinen (eivät tule kisaan mukaan).
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Tiedoksi tännekin että käyn tyyppäämässä radan tossa heti Vapun jälkeen ja laitan kuvaa + rapoa kalustosta & radasta tänne.

Kiistän jyrkästi etukäteisharjoitteluaspektin tältä visiitiltä!
Onko tuo rata-alue muuten suljettu (piikkilanka-aidat ja dopermanni-vartiot) ei-aukioloaikana?

Eli meinasin vaan, että pääsiskö sinne aikaisin aamulla "joku pyöräilijä" salaa kameran kanssa ajelemaan ja ottamaan inbike-videomateriaalia? ;)
Tämähän todistetusti onnistuu kyllä Hyvinkäällä. :ahem:

Samalla voisin testata "kalustoani", kun kesällä olis tarkoitus (jos vaan pääsee) tehdä samanlaista materiaalia ainakin wanhasta nürrestä. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Ei ole muistaakseni aidattu. Mutta en ole ihan varma asiasta. Pääsisitkö jakkues "talvitesteihin" 2.5. mukaan?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Ei ole muistaakseni aidattu. Mutta en ole ihan varma asiasta. Pääsisitkö jakkues "talvitesteihin" 2.5. mukaan?
Okei, pitänee tehdä pyörälenkki forssaan jonain päivänä. :thumbup:

Meillä tuo 2.5. on ihan normaali työpäivä, joten en varmaan pääse testeihinkään. :(
 

Örfil

Guest
Jacques sanoi:
Okei, pitänee tehdä pyörälenkki forssaan jonain päivänä.
Mesta on vähän syrjässä, mutta nettisivujen ohjeiden mukaan paikalle kyllä osaa. Muistaakseni osa tietä on hiekkatietä, mutta liekö se propleema kokeneelle fillaristille!
 

Örfil

Guest
Soittivat radalta, klo 16 olis autot valmiina "talvitesteihin".
 

Örfil

Guest
Maito! Olet kuin Massa - tosipaikan tullen lähtee lapasesta ;)
 

Örfil

Guest
Kaikki joita kiinnostaa "talvitestit" käykääpäs kommentoimassa varsinaiseen toikkiin.

Kisaan jäljellä enää vain vähän aikaa - kymmenen kuskia radalla eli hyvä skaba tulossa!
 

Örfil

Guest
Jakkues, sulle ei voi lähettää privaa! Laitoin privaa kaikille kisaajille - talvitestit on must juttu tai sitten ei...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Jakkues, sulle ei voi lähettää privaa! Laitoin privaa kaikille kisaajille - talvitestit on must juttu tai sitten ei...
Ei mulla ainakaan privaboxi täynnä ole.. :/

Mä en pääse talvitesteihin se on varma juttu, kun joudun 2.5 ylitöihin yhden projektin takia. :(
 

Örfil

Guest
Jacques sanoi:
Ei mulla ainakaan privaboxi täynnä ole.. :/

Mä en pääse talvitesteihin se on varma juttu, kun joudun 2.5 ylitöihin yhden projektin takia. :(
Jätkä se luistaa joka ajosessiosta :nope:
 
Ylös