*Kaivaa Gardinal 55-kelan esille ja vaihtaa siihen 0,4 millisen siiman*Jussi sanoi:Joo, kiitos herrat. Pyydän jatkamaan näitä pyöräilyaiheisia keskusteluja kalastus-ja veneilytoikin puolella - kiitos
*Kaivaa Gardinal 55-kelan esille ja vaihtaa siihen 0,4 millisen siiman*Jussi sanoi:Joo, kiitos herrat. Pyydän jatkamaan näitä pyöräilyaiheisia keskusteluja kalastus-ja veneilytoikin puolella - kiitos
:eek!:Moe Szyslak sanoi:*Kaivaa onkivavan ja "Men's swimsuites 2008 catalog":in esille*
eli teikäläinen saakin sitten viimesen lähtöpaikan ihan suosistaJussi sanoi:Kiistän jyrkästi etukäteisharjoitteluaspektin tältä visiitiltä!
hmmm, ei paha ajatus, katsotaan lähempänä tarkemminJussi sanoi:Mikäs estää lähtemästä mukaan? :thumbup:
Onko tuo rata-alue muuten suljettu (piikkilanka-aidat ja dopermanni-vartiot) ei-aukioloaikana?Jussi sanoi:Tiedoksi tännekin että käyn tyyppäämässä radan tossa heti Vapun jälkeen ja laitan kuvaa + rapoa kalustosta & radasta tänne.
Kiistän jyrkästi etukäteisharjoitteluaspektin tältä visiitiltä!
Okei, pitänee tehdä pyörälenkki forssaan jonain päivänä. :thumbup:Jussi sanoi:Ei ole muistaakseni aidattu. Mutta en ole ihan varma asiasta. Pääsisitkö jakkues "talvitesteihin" 2.5. mukaan?
Mesta on vähän syrjässä, mutta nettisivujen ohjeiden mukaan paikalle kyllä osaa. Muistaakseni osa tietä on hiekkatietä, mutta liekö se propleema kokeneelle fillaristille!Jacques sanoi:Okei, pitänee tehdä pyörälenkki forssaan jonain päivänä.
Ei mulla ainakaan privaboxi täynnä ole.. :/Jussi sanoi:Jakkues, sulle ei voi lähettää privaa! Laitoin privaa kaikille kisaajille - talvitestit on must juttu tai sitten ei...
Jätkä se luistaa joka ajosessiosta :nope:Jacques sanoi:Ei mulla ainakaan privaboxi täynnä ole.. :/
Mä en pääse talvitesteihin se on varma juttu, kun joudun 2.5 ylitöihin yhden projektin takia.