*Kaivaa Gardinal 55-kelan esille ja vaihtaa siihen 0,4 millisen siiman*Jussi sanoi:Joo, kiitos herrat. Pyydän jatkamaan näitä pyöräilyaiheisia keskusteluja kalastus-ja veneilytoikin puolella - kiitos![]()
*Kaivaa Gardinal 55-kelan esille ja vaihtaa siihen 0,4 millisen siiman*Jussi sanoi:Joo, kiitos herrat. Pyydän jatkamaan näitä pyöräilyaiheisia keskusteluja kalastus-ja veneilytoikin puolella - kiitos![]()
Moe Szyslak sanoi:*Kaivaa onkivavan ja "Men's swimsuites 2008 catalog":in esille*
eli teikäläinen saakin sitten viimesen lähtöpaikan ihan suosistaJussi sanoi:Kiistän jyrkästi etukäteisharjoitteluaspektin tältä visiitiltä!
hmmm, ei paha ajatus, katsotaan lähempänä tarkemminJussi sanoi:Mikäs estää lähtemästä mukaan? :thumbup:
Onko tuo rata-alue muuten suljettu (piikkilanka-aidat ja dopermanni-vartiot) ei-aukioloaikana?Jussi sanoi:Tiedoksi tännekin että käyn tyyppäämässä radan tossa heti Vapun jälkeen ja laitan kuvaa + rapoa kalustosta & radasta tänne.
Kiistän jyrkästi etukäteisharjoitteluaspektin tältä visiitiltä!
Okei, pitänee tehdä pyörälenkki forssaan jonain päivänä. :thumbup:Jussi sanoi:Ei ole muistaakseni aidattu. Mutta en ole ihan varma asiasta. Pääsisitkö jakkues "talvitesteihin" 2.5. mukaan?
Jacques sanoi:Okei, pitänee tehdä pyörälenkki forssaan jonain päivänä.
Ei mulla ainakaan privaboxi täynnä ole.. :/Jussi sanoi:Jakkues, sulle ei voi lähettää privaa! Laitoin privaa kaikille kisaajille - talvitestit on must juttu tai sitten ei...
Jacques sanoi:Ei mulla ainakaan privaboxi täynnä ole.. :/
Mä en pääse talvitesteihin se on varma juttu, kun joudun 2.5 ylitöihin yhden projektin takia.![]()