Tykkäsin mustiksen Gotham City- tunnelmasta.
Minulle valokuvaus on ehkäpä paras rentoutumiskeino.Toi mustakaaren siltakuva ja monet Joukahaisen kuvat on jotenkin niin vaivattoman näköisiä, että niiden ottaminen lie ollut kaikkea muuta kuin vaivatonta. Tai sit on vaan sellainen silmä, että kuvat onnistuu helposti. Mulla ei ole, vaan kaiken pähkäilyn jälkeenkin tulee korkeintaan pikkusievää jälkeä.
Kyllä.Toi mustakaaren siltakuva ja monet Joukahaisen kuvat on jotenkin niin vaivattoman näköisiä, että niiden ottaminen lie ollut kaikkea muuta kuin vaivatonta. Tai sit on vaan sellainen silmä, että kuvat onnistuu helposti. Mulla ei ole, vaan kaiken pähkäilyn jälkeenkin tulee korkeintaan pikkusievää jälkeä.
Gran Canarialta. Caldera de Bandama.kasvillisuus tuossa kuvassa viittaa paljon etelämmäksi...(tai tosi paljon länteen ja vähän etelään)
Toistaiseksi kaikki tälle sivulle postaamani kuvat ovat Gran Canarialta. Ja kuten PuoliPöhkö tiesi, on kuvassa näkyvä kaldera Caldera Bandama. Pohjalle pystyy kävelemään "serpentiinipolkua" pitkin. Niin myös teimme. Kävelimme myös koko muodostelman ympäri kapeaa harjannetta pitkin.Kyllä.
Missä kuvan http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=18386&p=2504736&viewfull=1#post2504736 kaldera oikein on? Ja meneeks sinne tie/polku?
Edit: Luulin, että joukahaisen laittamat kuvat olisi "kaikki norjasta", mutta kasvillisuus tuossa kuvassa viittaa paljon etelämmäksi...(tai tosi paljon länteen ja vähän etelään)
Jaahas, jaahas. Siis ilmankos "lumi" oli niin oudon väristä, joissakin kuvissa. :eek!:Toistaiseksi kaikki tälle sivulle postaamani kuvat ovat Gran Canarialta. Ja kuten PuoliPöhkö tiesi, on kuvassa näkyvä kaldera Caldera Bandama. Pohjalle pystyy kävelemään "serpentiinipolkua" pitkin. Niin myös teimme. Kävelimme myös koko muodostelman ympäri kapeaa harjannetta pitkin.
Patikointia noin 3 kilometriä, ehkä vähän reilu.Kävelimme myös koko muodostelman ympäri kapeaa harjannetta pitkin.
Pataan?Oi pupu meni siellä!