Makkonen
Guest
Kiinnostaa. Hianoja ovatten.Juggis sanoi:Jotain meikäläisen luonto-otoksia viime kesältä....
Enpä tiiä kiinnostaako nuo ketään mut laitoinpa kumminkin
Kiinnostaa. Hianoja ovatten.Juggis sanoi:Jotain meikäläisen luonto-otoksia viime kesältä....
Sama :thumbup:Jason DeVillain sanoi:Kiinnostaa. Hianoja ovatten.
Tosi hienoja! :ahem:Juggis sanoi:Jotain meikäläisen luonto-otoksia viime kesältä....
No ni! Yks hienoimmista kuvista tässä threadissa! Tähtitaivaskuvat on vaikeita ottaa, siks niitä (ainakin mä) arvostaa ihan erilailla kuin tavanomaisempia otoksia. Ihme ettei yhden yhtäkään tähdenlentoa tai satelliittia ole osunut kuvaan.PuoliPöhkö sanoi:
Onnistu tuo viimeöinen talonnurkalta ikuistettu tähtitaivas siinämäärin hyvin valotukseltaan, että kehtaan laittaa tänne.
Kyttää vaan kuvaa silmä kovana, niin voi sieltä kohta joku viuhahtaa.:ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:No ni! Yks hienoimmista kuvista tässä threadissa! Tähtitaivaskuvat on vaikeita ottaa, siks niitä (ainakin mä) arvostaa ihan erilailla kuin tavanomaisempia otoksia. Ihme ettei yhden yhtäkään tähdenlentoa tai satelliittia ole osunut kuvaan.
Mun mielestä ihan just äsken ois yks menny!Moe Szyslak sanoi:Kyttää vaan kuvaa silmä kovana, niin voi sieltä kohta joku viuhahtaa.:ahem:
Minähän se olin. Kuva on samalta kesältä kuin motoristimmekin otos.Jason DeVillain sanoi:S.A. (vai kuka se oli) on muistakseni postannut kuvan tuosta prätkästä tänne foorumille joskus.
Vesipappmarkoj sanoi:Ilmaston ääri-ilmiöt näyttävät vaikuttavan eläinkantaankin. Pongasin päivänselvän pingviinin tosta lähikoskelta. Kuva ei ole kauneudella ja laadulla siunattu, mutta onpa sentään pingviini!
Hienoja kuvia. Vanha Fergusonko se siellä ykköskuvassa vartioi?kana-fin sanoi:Päivän spämmihetki suoritettu
Kiitsa ja totta, hyvista kohteista on hyva ottaa hyvia kuviaFO110K sanoi:Reef aikas asiallisen oloista kuvausluontoa tuolla E-Afrikan suunnalla, loistavia otoksia