Lancer
Realisti
Suurkiitokset kaikille kuvaajille. Heräsi itsekin valokuvausinto pitkän tauon jälkeen, kun kamera on ollut pölyttymässä.
Onkos tuo kolmas kuva Äkäslompolosta?kana-fin sanoi:Päivän spämmihetki suoritettu
Saanatunturi.Jason DeVillain sanoi:Onkos tuo kolmas kuva Äkäslompolosta?
Royal Cliff Beach -hotelilhuoneen parvekkeelta. Hieman pielessä valotus joten kuvasta tuli aavistuksen verran epäselvä.PuoliPöhkö sanoi:Kuvattu (epä?)selkeesti Pattayalla hotellin parvekkeelta.
Viittasin sillä epäselkeellä enämpi kuvaajaan kuin itse kuvaanMicael sanoi:Royal Cliff Beach -hotelilhuoneen parvekkeelta. Hieman pielessä valotus joten kuvasta tuli aavistuksen verran epäselvä.
Paikallinen olut aika vahvaa.PuoliPöhkö sanoi:Viittasin sillä epäselkeellä enämpi kuvaajaan kuin itse kuvaan
Ja ennenkaikkea halpaa.Micael sanoi:Paikallinen olut aika vahvaa.
Vaikka pyy onkin varsin yleinen laji, niin pesäkuvia on ihmeen vähän. Vuosi-pari sitten eräs ulkolainen kirjantekijä haki palkkiota vastaan kuvia pyyn munapesästä, lopulta taisi Etelä-Savosta löytyä.Micael sanoi:Mökin pihasta kuvattu:
Varsinkin lampi- ja tämä viimeinen sumukuva ovat messeviä :thumbup:markoj sanoi:Kuvien kokorajoitus iski päin näköä, eikä jaksa pienennellä, nyt :mad_old:
Antti tai joku modeheepo kait saisi säädettyä niin notta omia kuvia näkyisi useampi kuin 1 / postaus, jottei menisi linkkailuksi. Ehkä tuo ominaisuus sitten saadaan 2010 kaudelle.markoj sanoi:Muutama kuva
edit: Mitä arsea, kun eivät näy. Noh, klikkailkaa
En itse ole kyllä koskaan saanut valotuksella kuvasta tärähtänyttä. Taitaa nyt vaan olla käsi vähän tutissut. Tai muu jalusta.Micael sanoi:Royal Cliff Beach -hotelilhuoneen parvekkeelta. Hieman pielessä valotus joten kuvasta tuli aavistuksen verran epäselvä.