PeePeen jälkeen kympin ovat saaneet ainakin seuraavat hahmot:Olga sanoi:PeePee on saavuttanut tänään merkittävän 10 vuoden merkkipaalun forumoinnissa.
Enpä tiedä onko ne niinkään myöhästyneet, koskapa ainakin itselläni on tuo päivämäärä vaihtunut jossain vaiheessa yhtä päivää aikaisemmaksi forumin tiedoissa, mitä se aikoinaan oikeasti oli.Eilisen päivämäärän johdosta hieman myöhäiset onnittelut Olgalle kymmenvuotisesta taipaleesta F1-forumilla.
Puhuin näköjään liian aikaisin. On näemmä korjaantunut tämä jossain vaiheessa oikeaksi takaisin se.Enpä tiedä onko ne niinkään myöhästyneet, koskapa ainakin itselläni on tuo päivämäärä vaihtunut jossain vaiheessa yhtä päivää aikaisemmaksi forumin tiedoissa, mitä se aikoinaan oikeasti oli.
Ohos! Niinkö kauan siitäkin tapahtumasta on. Kai siitä jo jonkin mitalin saa. Ei Jonkin mitalia. Ehkä onnittelujen sijasta voisi harkita 'osanottoja'.Eilisen päivämäärän johdosta hieman myöhäiset onnittelut Olgalle kymmenvuotisesta taipaleesta F1-forumilla.
Paljonko on osanottomaksu?Ohos! Niinkö kauan siitäkin tapahtumasta on. Kai siitä jo jonkin mitalin saa. Ei Jonkin mitalia. Ehkä onnittelujen sijasta voisi harkita 'osanottoja'.
Äläs muuta sano...Onnea!
Enpä olisi uskonut mikä Pandoran lipas siitäkin aukesi, kun Varikolta tänne pakenin. :thumbfh:
Jos ja kun Varikko lasketaan niin mulla paukku 15v joskus tässä vasta. Varikon pioneereilla lähestyy 16v, jos ei oo jo täys.Varikon portti, kun aukeni, niin tännehän sitä tultiin. Välivuosia on ollut useampi takana ja vielä useampi edessä. F1-Areenalle en ole vielä rekisteröitynyt.
Joka tapauksessa 13 vuotta on aika pitkä aika forum-nimimerkin elämässä.
Joskus näinä päivinä joo.Varikon pioneereilla lähestyy 16v, jos ei oo jo täys.
Ihan jees. Alkoholin käyttöä olen vähentänyt ja liikunnan määrää lisännyt. Rappiolla siis täysin.Jos ja kun Varikko lasketaan niin mulla paukku 15v joskus tässä vasta. Varikon pioneereilla lähestyy 16v, jos ei oo jo täys.
Mites sulla noin niinku muuten menee?
Siinähän tuo mennä pötköttää.Jos ja kun Varikko lasketaan niin mulla paukku 15v joskus tässä vasta. Varikon pioneereilla lähestyy 16v, jos ei oo jo täys.
Mites sulla noin niinku muuten menee?