F1-Forum, 10 Vuotta!!!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
PeePee on saavuttanut tänään merkittävän 10 vuoden merkkipaalun forumoinnissa.
Ja eiku hanaa! :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eilisen päivämäärän johdosta hieman myöhäiset onnittelut Olgalle kymmenvuotisesta taipaleesta F1-forumilla.
Enpä tiedä onko ne niinkään myöhästyneet, koskapa ainakin itselläni on tuo päivämäärä vaihtunut jossain vaiheessa yhtä päivää aikaisemmaksi forumin tiedoissa, mitä se aikoinaan oikeasti oli.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Enpä tiedä onko ne niinkään myöhästyneet, koskapa ainakin itselläni on tuo päivämäärä vaihtunut jossain vaiheessa yhtä päivää aikaisemmaksi forumin tiedoissa, mitä se aikoinaan oikeasti oli.
Puhuin näköjään liian aikaisin. On näemmä korjaantunut tämä jossain vaiheessa oikeaksi takaisin se.

abc

DNF
Varikon portti, kun aukeni, niin tännehän sitä tultiin. Välivuosia on ollut useampi takana ja vielä useampi edessä. F1-Areenalle en ole vielä rekisteröitynyt.

Joka tapauksessa 13 vuotta on aika pitkä aika forum-nimimerkin elämässä.

markoj

Custom User
Varikon portti, kun aukeni, niin tännehän sitä tultiin. Välivuosia on ollut useampi takana ja vielä useampi edessä. F1-Areenalle en ole vielä rekisteröitynyt.

Joka tapauksessa 13 vuotta on aika pitkä aika forum-nimimerkin elämässä.
Jos ja kun Varikko lasketaan niin mulla paukku 15v joskus tässä vasta. Varikon pioneereilla lähestyy 16v, jos ei oo jo täys.

Mites sulla noin niinku muuten menee?

Joni

Well-known member
15v oltiin ku tultiin ja 25v edelleen täällä mutta yhtä nuorennäköisenä.. Tai oikeastaan ainakin skinnympänä.

abc

DNF
Jos ja kun Varikko lasketaan niin mulla paukku 15v joskus tässä vasta. Varikon pioneereilla lähestyy 16v, jos ei oo jo täys.

Ihan jees. Alkoholin käyttöä olen vähentänyt ja liikunnan määrää lisännyt. Rappiolla siis täysin.

Mitäs itse?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Siinähän tuo mennä pötköttää.

Itellä täyttynee sosiaalisessa formuloinnissa 16 vuotta tuossa elo/syyskuussa, jos elää saa?

Nürburgringin kisaviikonloppun tiimoilla syyskesällä 1997 rekisteröidyin Varikolle.

Tosin seurasin Varikkoa anonyyminä jo Ilmolasta alkaen, eli noin vapusta '97. Hahmo 72 pisti ensimmäisenä silmään. Hän lieneekin Varikon pioneereita? Voi niitä aikoja...