F1-Forum Annuall Meeting!

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jaska on tosiaan hienosti onnistunut vangitsemaan mun parhaat puolet kameran linssille.

Noppiksen lukutaidossa lienee parantamisen varaa kyllä.

Paljastelija

Well-known member
Mä vahingossa vilkaisin peiliin ja totesin, että pata kattilaa... wink

72

Well-known member
Mä olin sinkkuaikana melkein aina Varikon aikaisissa mööteissä ainoa nainen, kerran oli eräs M. ja toisella kerralla oli Mylliksen vaimo käymässä pikaisesti, ja kerran otin Häkkisen Ninan mukaan. Muuten olinkin melkein aina ainoo nainen. Mut en tuntenut itseäni yhtään ulkopuoliseksi. En tiedä oliko se sitä, että olin itse aktiivisesti jutuissa mukana, vai oliko se herraseura mua aktiivisesti jututtamassa. Kuvio meni yleensä niin, että Sportissa aloiteltiin, ja Baker´sin kabinettiin mentiin jatkoille.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Pirita T. Maunula:
Mut en tuntenut itseäni yhtään ulkopuoliseksi. En tiedä oliko se sitä, että olin itse aktiivisesti jutuissa mukana, vai oliko se herraseura mua aktiivisesti jututtamassa. Kuvio meni yleensä niin, että Sportissa aloiteltiin, ja Baker´sin kabinettiin mentiin jatkoille.
Eikä siinä kaikki. Tulokset näkyvät mm. nimimerkin muuttumisena. wink

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pirita T. Maunula:
Mä olin sinkkuaikana melkein aina Varikon aikaisissa mööteissä ainoa nainen, kerran oli eräs M. ja toisella kerralla oli Mylliksen vaimo käymässä pikaisesti, ja kerran otin Häkkisen Ninan mukaan. Muuten olinkin melkein aina ainoo nainen. Mut en tuntenut itseäni yhtään ulkopuoliseksi. En tiedä oliko se sitä, että olin itse aktiivisesti jutuissa mukana, vai oliko se herraseura mua aktiivisesti jututtamassa. Kuvio meni yleensä niin, että Sportissa aloiteltiin, ja Baker´sin kabinettiin mentiin jatkoille.
Muistan erään muunkin naisen juopuneita varikkolaisia käyneen kummastelemassa...

72

Well-known member
Albert Oil:
Pirita T. Maunula:
Muistan erään muunkin naisen juopuneita varikkolaisia käyneen kummastelemassa...
Aivan, A.G. oli messissä kerran.